Hotel Papa Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Heisann.. Da har jeg endelig fått unlocka M95'en... Jeg har ikke spilt så mye med denne klassen så jeg har et par spørsmål. Hvordan funker den på lange avstander? Jeg har sitti å skutt og skutt og skutt på en fyr som har ligget langt unna.. Er det sånn at man må sikte litt over han? Og hva er de tallene som er på den ene streken i siktet til?
B4stian Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Er ikke så dreven selv, men tror du skal sikte litt over han ja... sånn har hvertfall jeg truffet (kanskje jeg har vært heldig? )
Elendil Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Ligg siktet ditt oppå hodet hans, så skal du nok få et one shot one kill på litt lengre avstander. Eg klarer det iallefall fint.
cyberPanda Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 husk å ta deg god tid når du skyter, den blir mye mer trefsikker om du lar siktet vile lit. m95 er den dårligste sniper rifla imo, semi auto ftw
El Matador Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Ligg siktet ditt oppå hodet hans, så skal du nok få et one shot one kill på litt lengre avstander. Eg klarer det iallefall fint. 5637944[/snapback] Man burde helt klart sikte et par mm over hode om det er snakk om ganske god avstand. Kulla faller litt.
jonnor Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Merk at m95 har betydlig mer bullet drop enn m24, og du må dermed korrigere mer. Dersom du er fersk med sniper kan det lønne seg å holde inne skyteknappen etter du har avfyrt skuddet, så ser du hvor/om du traff og kan rette deg inn etter det neste gang. Sniperene funker meget bra etter patchen, imo.
Hotel Papa Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 Merk at m95 har betydlig mer bullet drop enn m24, og du må dermed korrigere mer. Dersom du er fersk med sniper kan det lønne seg å holde inne skyteknappen etter du har avfyrt skuddet, så ser du hvor/om du traff og kan rette deg inn etter det neste gang.Sniperene funker meget bra etter patchen, imo. 5638343[/snapback] Hva heter det svarte monstret? Den er jo helt vill... 1 shot 1 kill uansett hva, men takk for tipset.. Skal huske den der med å holde knappen inne til neste gang
Jonulf Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 du dreper ikke one-shot-kill med m95. Du har nok bare truffet i hodet. Du tar 95% av livene til en person hvis du treffer han med den i magen eller brystet.
Flygg Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 jeg skulle virkelig ønske sniperriflene var slik som i DF: Black Hawk Down... realistisk kulebane, avstandsmåler i siktet/kikkert, og justerbar elevation. snipingen der krevde faktisk litt mer ferdigheter enn denne pek-og-klikk-greia i BF2
Hotel Papa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 jeg skulle virkelig ønske sniperriflene var slik som i DF: Black Hawk Down... realistisk kulebane, avstandsmåler i siktet/kikkert, og justerbar elevation. snipingen der krevde faktisk litt mer ferdigheter enn denne pek-og-klikk-greia i BF2 5639672[/snapback] Enig der ass... Sniper klassen kunne vært litt mer realistisk
MrLee Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Ironisk at den serien som er best kjent for pixelshooting tidligere blir målet for hvordan sniper rifler burde fungere i andre spill
Brede_Skapstroppen Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 jeg skulle virkelig ønske sniperriflene var slik som i DF: Black Hawk Down... realistisk kulebane, avstandsmåler i siktet/kikkert, og justerbar elevation. snipingen der krevde faktisk litt mer ferdigheter enn denne pek-og-klikk-greia i BF2 5639672[/snapback] Enig med du. Spilte mye DF:BHD, og det var helt konge når man fikk kontroll over sniperrifla. Måtte kompensere for avstander. Det hadde vært herlig om de hadde implementert dette i BF2. Da hadde man sluppet gnålet om sniper-horing.
Matias Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Bruk heller default sniperrifle, eneste som er bra M95 er at du kan skyte gjennom armored glass og at du kan oppgradere videre til den nye sniperen Hvertfall det jeg synes.
Hotel Papa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Bruk heller default sniperrifle, eneste som er bra M95 er at du kan skyte gjennom armored glass og at du kan oppgradere videre til den nye sniperen Hvertfall det jeg synes. 5641675[/snapback] Utrolig morsomt å ta ut personer som hoovrer over en base for å ta den over i et helikopter :!:
jonnor Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Ironisk at den serien som er best kjent for pixelshooting tidligere blir målet for hvordan sniper rifler burde fungere i andre spill 5640087[/snapback] Nå snakker du forbi 80% av medlemmene her. Hvorfor ikke bare la ting være som de er? Alle spill vil ha sine positive og negativer sider, føler du at de negative veier for tungt, så bør du kanskje finnet ett annet. Personlig så klarte jeg meg fint før nye patchen, og ergrer meg mye mer over de nye bugsa som har kommet enn jeg gjorde over n00bt00bing og dolphin-diving. Huff, veldig OT, beklager. Poenget mitt var at sniping i bf2 er lett å lære, alle kan treffe en kar som ligger/står stille, men det skal en del til for å ta folk i nærkamp og dersom de løper. Og det er sånn det skal være, faktum er at bf2 er ett skytespill og ingen simulator. Når det gjelder hvilke rifler som er best, så er min personlige favoritt m24. Funker bra til alt, å ta folk i heli savner jeg ikke så ofte. På bymap kan semi-autoene funke bra, grunnet grei treffsikkerhet og passe scope-factor, men ofte foretrekker jeg m95 her da en snipers posisjon (ihvertfall public) skal være trygt og godt på lang avstand fra farene. Den nye sniperen har jeg ikke fått prøvd fordi jeg ikke har kjøpt SF, og spilt den nye patchen veldig lite.
MrLee Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Ironisk at den serien som er best kjent for pixelshooting tidligere blir målet for hvordan sniper rifler burde fungere i andre spill 5640087[/snapback] Nå snakker du forbi 80% av medlemmene her. Hvorfor ikke bare la ting være som de er? Alle spill vil ha sine positive og negativer sider, føler du at de negative veier for tungt, så bør du kanskje finnet ett annet. Personlig så klarte jeg meg fint før nye patchen, og ergrer meg mye mer over de nye bugsa som har kommet enn jeg gjorde over n00bt00bing og dolphin-diving. Huff, veldig OT, beklager. Poenget mitt var at sniping i bf2 er lett å lære, alle kan treffe en kar som ligger/står stille, men det skal en del til for å ta folk i nærkamp og dersom de løper. Og det er sånn det skal være, faktum er at bf2 er ett skytespill og ingen simulator. Når det gjelder hvilke rifler som er best, så er min personlige favoritt m24. Funker bra til alt, å ta folk i heli savner jeg ikke så ofte. På bymap kan semi-autoene funke bra, grunnet grei treffsikkerhet og passe scope-factor, men ofte foretrekker jeg m95 her da en snipers posisjon (ihvertfall public) skal være trygt og godt på lang avstand fra farene. Den nye sniperen har jeg ikke fått prøvd fordi jeg ikke har kjøpt SF, og spilt den nye patchen veldig lite. 5643098[/snapback] faen, nå får du meg til å føle meg gammel her... Den nye rifla er "M24+" like nøyaktig, muligens litt treigere å reloade og har syltynn crosshair somgjør det lettere å treffe. syk "skyting i dalsøkk" lyd har den også.. Endret 21. februar 2006 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå