Kaste Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 når eg spille cs 1.6 på min ganske slappe pc, slutter liksom musen å reagere en liten 4-5 sek om gangen... ganske frustrernde... kan det være drivern?
SbE Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Er det ikke pingen din da? 5640459[/snapback] Pingen har ingenting å gjøre med at musa slutter å svare. Hva slags mus er det du har? Logitech har produsert mange forskjellige. om det er driveren kommer helt an på hvilken mus det er, hvis det er en 2-3 år gammel mus er det ikke så sikkert at det er driverne sin feil. er den derimot en av de nyeste, G5 eller G7, er det viktig å oppdatere driveren.
Bertelsen Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Musa mi henger seg gjerne igjen, når pingen stiger.
Kaste Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 (endret) Er det ikke pingen din da? 5640459[/snapback] Pingen har ingenting å gjøre med at musa slutter å svare. Hva slags mus er det du har? Logitech har produsert mange forskjellige. om det er driveren kommer helt an på hvilken mus det er, hvis det er en 2-3 år gammel mus er det ikke så sikkert at det er driverne sin feil. er den derimot en av de nyeste, G5 eller G7, er det viktig å oppdatere driveren. 5640486[/snapback] musen er vell 1 år gammel, men dn lages forsatt for vi har nettopp fått sånne på skolen.. har ping på rund 15-50 vet ikke vilken mus det er:S men under musa står det: PREMIUM OPTICAL Wheel Mouse. M/N: M- BT58 P/N: 831116-0000 Endret 21. februar 2006 av hmmmmmmm
Mala Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Prøv musen på en annen maskin,og ei anna mus på din maskin. Ser du ihvertfall om det er musa som har tatt kveld. Dersom dere har like mus på skolen så er det jo mulighet for å leike kriminell også Endret 21. februar 2006 av Mala
SbE Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Musa mi henger seg gjerne igjen, når pingen stiger. 5640576[/snapback] Ping i den originale sammenhengen refererer til forsinkelsen når du foretar deg noe i et spill, og fram til signalet har vært innom spillserveren og er tilbake hos deg. Jeg vet ikke helt hva du refererer til som ping her, akkurat angående musproblemet, mener du 4-5 sekunder slik at du faktisk må sitte og vente på at musa skal reagere igjen? Endret 21. februar 2006 av SbE
Kaste Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 (endret) Musa mi henger seg gjerne igjen, når pingen stiger. 5640576[/snapback] Ping i den originale sammenhengen refererer til forsinkelsen når du foretar deg noe i et spill, og fram til signalet har vært innom spillserveren og er tilbake hos deg. Jeg vet ikke helt hva du refererer til som ping her, akkurat angående musproblemet, mener du 4-5 sekunder slik at du faktisk må sitte og vente på at musa skal reagere igjen? 5642381[/snapback] ja..... men den fungerer fint på andre pcer :S kan jo alltids bli litt kriminell ja... men då trenger eg tang... musene er låst fast i alt annet.. Endret 21. februar 2006 av hmmmmmmm
SbE Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Da er det noe veldig rart med pc'en din. Hvor "slapp" er den, egentlig?
_ziggy_ Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Hvis du har innstallert noe program i forbindelse med musa burde du først prøve å avinnstallere dette. Skjer at disse lager forsinkelser. Funker sikkert utmerket med standard driverne til windows.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå