Heineoen Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Hei! Hva skjedde med Antispyware Beta? http://www.microsoft.com/athome/security/s...re/default.mspx Tar Defender over? Er den bedre? Tester? takk!
Mythos Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Hei!Hva skjedde med Antispyware Beta? http://www.microsoft.com/athome/security/s...re/default.mspx Tar Defender over? Er den bedre? Tester? 5634654[/snapback] Ja, ja, http://www.winsupersite.com/reviews/windefender_beta2.asp
oysfaerg Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Det jeg ikke liker med Windows Defender Beta, er at du må godkjenne og "take actions" i hytt og pine, selv om du gjør det ørten ganger for det aktuelle programmet, kommer det opp like herlig etter reboot... Utenom det virker det bra.
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Får det ikke installert jeg, noen forslag om hva som er gale? "Error 1609. An error occured while applying security settings. User is not a valid user or group. This could be a problem with the package, or a problem connecting to a domain controller on the network." Har prøvd og laste ned på nytt, uten at det hjalp så mye...
Mythos Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Får det ikke installert jeg, noen forslag om hva som er gale? "Error 1609. An error occured while applying security settings. User is not a valid user or group. This could be a problem with the package, or a problem connecting to a domain controller on the network." Har prøvd og laste ned på nytt, uten at det hjalp så mye... 5634771[/snapback] Det er svart på i diverse tråder her på forumet, eller du kan lese her: http://support.microsoft.com/?kbid=915087
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Takk for svar, det gjorde susen. Bortsett fra at programmet krasjer når det skal fikse ting da, men kalles vel ikke Beta for ingenting
DementedAlbino Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Microsoft antispyware lå jo nede i hjørnet og ga beskjed underveis som noe skjedde. Windows defender ser jeg ikke at ligger noe sted, ser heller ikke at det scanner maskinen slik som antispyware gjorde. Noen tips her, skal en ikke kunne se at det kjører på noe vis?
Mythos Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Microsoft antispyware lå jo nede i hjørnet og ga beskjed underveis som noe skjedde. Windows defender ser jeg ikke at ligger noe sted, ser heller ikke at det scanner maskinen slik som antispyware gjorde. Noen tips her, skal en ikke kunne se at det kjører på noe vis? 5707923[/snapback] Jeg tror kanskje det er en liten glipp at ikonet ikke ligger nede i notification området på endel XP installasjoner. På Vista er det på plass ser jeg. Noen syntes sikkert at antispyware ga litt for mange meldinger, så de prøvde med å ta de bort;-) Du kan se om det kjører med task manager hvis du er i tvil.
MindTooth Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Windows Defender skal være veldig anonymt. Så hvis du ikke legger merke til det, er vel bra
Heineoen Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hva heter prosessen? Prøvde å ta bort parmeteren -hide under oppstarten.. mindre velykka.. Da kom hele programmet opp.. Endret 6. mars 2006 av Heineoen
DementedAlbino Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Er enig i at antispyware kansje ga litt for mange melding om ting, men windows defender har ikke gitt meg en enste beskjed om noe som helst enda.
trygveaa Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Trykk: tools -> General Settings -> Real-time protections options -> Choose when Windows defender shall notity you, og velg det du vil ha beskjed om.
St. Anders Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Er enig i at antispyware kansje ga litt for mange melding om ting, men windows defender har ikke gitt meg en enste beskjed om noe som helst enda. 5712000[/snapback] Helt enig med deg der, skal teste det du sierTrygveaa, får se hvordan det går, synes det er litt snodig at en ikke få beskjed om noe som helst som standard da?, fikk ikke vite at jeg hadde spyware før jeg tok en deep skan av maskinen. men men er beta. ville personlig fått alle meldinger som standard(som i beta1) så en kan velge hva programmet skal blokere og tillate... bare en tanke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå