Gå til innhold

Hvem fremkaller i 40x50?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her kan du få en 30x40 kopi til en tier.

Frakt kommer selvsagt i tillegg, men er det snakk om endel bilder, kan det lønne seg.

5629630[/snapback]

50 x 75 cm til 13 € (+porto) :dribble:

Har du eller noen andre bestillt bilder herfra? (hvor bra/dårlige er de)

 

Har flere bilder jeg kan tenke meg å få ut i stort format.

 

Har vurdert Lømorks. De lager 40x50cm til 149kr (og 30x40cm til 99kr + 20x30cm til 25)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei!

 

Nå har jeg nettopp sendt min tredje ordre til Pixum. Kvaliteten på bildene jeg har mottatt, er meget god, og prisen er det ingenting å si på. De har nå begynt en ny kampanjeperiode med 30x40 og 30x45-forstørrelser til 0,99 euro, altså ca. 8 kroner.

 

Det fine her er at du kan slå av "digital optimalisering". Det fungerer sikkert greit å ha på denne funksjonen hvis du bare tømmer minnebrikka og ikke gjør noe med bildene, men hvis du har sittet og behandlet bildene dine og fått dem akkurat slik du vil ha dem, vil i hvert fall ikke jeg at en maskin skal smelle i mer farger og kontrast.

 

Frakten kommer på ca femtilappen. Husk at hvis ordren kommer over 200 kroner, må du betale moms og gebyrer til posten. Forrige ordre kom på over 200 kroner for min del, men det var frakten som bikket det over 200,. Jeg fikk fortollingslapp fra posten, men etter å ha sendt fakturaen der frakt står spesifisert, kom bildene i posten moms- og gebyrfritt. Egentlig var det merkelig at de ikke fått med seg totalkostnaden, for den stod oppgitt utpå pakken.

 

Hvis noen vil ha forstørrelser, ville jeg ikke nølt. Her får du over 20 forstørrelser i 30x40 eller 30x45 cm til under 200 kroner ( + frakt).

 

Adressen: http://int.pixum.com/

 

Tor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...