Gå til innhold

hvordan styre TVA

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

den TV guidede missilene i kamphelikopteret får jeg ikke til å styre går bare rett frem:S

noen som kan gi meg en pekepinn :)

og jeg ser også at noen fly kan ta av Loddrett rett opp i lufta

hvordan får man motoren slik at man kan ta av slik? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TVG: etter du har fyrt av missilen med venstre muse tast, kan du fortsette å trykke i skjermen for å guide den til målet.

F35: Det er flyet som kan ta av vertikalt. For å gjøre dette holder du inne S for å ta av oppover, derreter kan du holde inne W for å få det til å gå rett frem i gjen.

:roll:

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

takker og bukker :)

Skrevet
F35: Det er flyet som kan ta av vertikalt. For å gjøre dette holder du inne S for å ta av oppover, derreter kan du holde inne W for å få det til å gå rett frem i gjen.

5623504[/snapback]

Nunuh, du trekker stikka helt tilbake, deretter gir du full gass med litt etterbrenner. Kanskje ikke loddrett takeoff men det ser mye mer skilled ut. :wee:

Skrevet

5623504[/snapback]

Nunuh, du trekker stikka helt tilbake, deretter gir du full gass med litt etterbrenner. Kanskje ikke loddrett takeoff men det ser mye mer skilled ut. :wee:

5625113[/snapback]

Det ser ikke mer skilled ut, ser ut som om du er en nabb med litt for mye flaks. Og ja, jeg tar av sånn :D .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...