Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 den TV guidede missilene i kamphelikopteret får jeg ikke til å styre går bare rett frem:S noen som kan gi meg en pekepinn og jeg ser også at noen fly kan ta av Loddrett rett opp i lufta hvordan får man motoren slik at man kan ta av slik?
Catch`Alpha Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 TVG: etter du har fyrt av missilen med venstre muse tast, kan du fortsette å trykke i skjermen for å guide den til målet. F35: Det er flyet som kan ta av vertikalt. For å gjøre dette holder du inne S for å ta av oppover, derreter kan du holde inne W for å få det til å gå rett frem i gjen.
-Teddy- Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 F35: Det er flyet som kan ta av vertikalt. For å gjøre dette holder du inne S for å ta av oppover, derreter kan du holde inne W for å få det til å gå rett frem i gjen. 5623504[/snapback] Nunuh, du trekker stikka helt tilbake, deretter gir du full gass med litt etterbrenner. Kanskje ikke loddrett takeoff men det ser mye mer skilled ut.
TheDarkListener Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 F35: Det er flyet som kan ta av vertikalt. For å gjøre dette holder du inne S for å ta av oppover, derreter kan du holde inne W for å få det til å gå rett frem i gjen. 5623504[/snapback] Nunuh, du trekker stikka helt tilbake, deretter gir du full gass med litt etterbrenner. Kanskje ikke loddrett takeoff men det ser mye mer skilled ut. 5625113[/snapback] Det ser ikke mer skilled ut, ser ut som om du er en nabb med litt for mye flaks. Og ja, jeg tar av sånn .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå