Gå til innhold

Blizzard to ban Decursive, Spell Alert and CT_Raid

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, da hadde det blitt grining du...

Kan bare håpe blizzard snart gjør noe med alle modsa du finner i wow. De har allerede sagt at decursive virker mot wow sitt design, men at de ikke kan gjøre noe med det foreløpig.

Så hvor mange mods\addons bruker ditt guild som standard i vært raid. Og ville du har klart deg uten disse viss dem ble tatt vekk?

Edit: mer enn 500 poster :D

Endret av StarGazer
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kilde? (14 tegn)

5619762[/snapback]

decursive vil bli bannet - Blizzard hater denne modden som pesten og vil ikke bli godkjent når mod verification systemet kommer på plass rundt patch 1.13

Skrevet (endret)

Decursive kan dem bare fjerne, er enig i at den ødelegger mye av designet spillmessig. CTRA derimot, er jo bare en mer funksjonell raidmonitor enn Blizzard sin egen, og spillet er jo designet for slike addons.

Utenom CTRA og decursive er det ingen addons som guilden min bruker som hjelper oss mye. For tranq shots bruker vi bare enkle macroer, ellers kan jeg ikke tenke meg noe annet som blizzard misliker. Husk at spillet er laget for at man kan lage slik addons.

Det tar ikke lang tid for folk å lære seg å systematisk cleanse folk i raidet, så ser ikke problemet med å fjerne decursive.

Edit:

Kan legge til at ingen addon er like hjelpsom som ventrilo/teamspeak. Om dette skulle bannes (noe som såklart er ute av bildet) hadde vi nok slitt litt mer.

Endret av Superslask
Skrevet

klarer meg fint uten decursive, spilte uten det før jeg fant ut at guilden sa jeg måtte hadde det, står jo på ct raid om de har magic, poison osv...

men uten cty raid hadde det blitt whining

Skrevet (endret)
Ja, da hadde det blitt grining du...

Kan bare håpe blizzard snart gjør noe med alle modsa du finner i wow.

5619746[/snapback]

Hvorfor håper du det? Hvilke mods er det du ikke liker utover decursive, og hvorfor liker du dem ikke? Du høres litt bitter ut...

Så hvor mange mods\addons bruker ditt guild som standard i vært raid. Og ville du har klart deg uten disse viss dem ble tatt vekk?

5619746[/snapback]

Vi bruker CTRA.

Jeg spiller hunter og har ikke no særlig bruk for CTRA utover å kunne se main tanks og å få advarsler på bosser ("you're burning" - "you're the bomb", etc.)

EDIT: Jeg gir den misvisende emnetittelen din 3.5 av 10 mulige trollepoeng...

Endret av Rata101
Skrevet
Husk at spillet er laget for at man kan lage slik addons.

5620039[/snapback]

Jada, men det blir jo mye lettere med slike addons. Blizzard hadde kanskje ikke tenkt seg at det skulle bli fullt lett..?

Har ikke noe imot addons jeg, men det er litt latterlig at ting skal bli så automatisert og lett. Greit at noen kanskje ikke liker utfordringer, men ærlig talt. Det bør ikke ødelegge for andre som faktisk klarer å fjerne en curse uten en addon som gjør det for seg..

Skrevet
Healing uten CT_RA er ganske håpløst, dog.

5620323[/snapback]

Det finnes faktisk en innebygd raid assist greier!

5620574[/snapback]

Fullstendig klar over det, men den suger balle.

Skrevet

Edit:

Kan legge til at ingen addon er like hjelpsom som ventrilo/teamspeak. Om dette skulle bannes (noe som såklart er ute av bildet) hadde vi nok slitt litt mer.

5620039[/snapback]

Hørte fra et sted(tror det var Blizzcon) at Blizzard skulle laget noe stemme kommunikasjons opplegg.

Skrevet (endret)
Edit:

5620039[/snapback]

Vil nå si det er å dra den litt langt å definere Ventrilo/Teamspeak som en "addon", det er jo et helt stand-alone problem som i seg selv har null og niks med World of Warcraft å gjøre

Men uansett;

Kun CTRA er et must av mods i mitt guild, vi bruker også Ventrilo, men ingenting påkrevd.

Endret av Gnurk
Skrevet
Healing uten CT_RA er ganske håpløst, dog.

5620323[/snapback]

Jepp, pga sånne ting som det bør mods som ct_ra fjernes. Modden gjør rett og slett for mye for deg. Sparer mana ved healing, gir deg advarsler når bosser caster store spells og så videre. Litt på spissen, men snart trenger du bare trykke på en knapp for å spille wow

Rata101: Forsøker ikke trolle, og er heller ikke spesielt bitter. Har heller ingenting imot addons som gjør ting litt enklere i wow, som massemail mod og lootlink. Men addoner som decursive og ct_ra, de gjør WoW for enkelt.

Ser her på forumet at de fleste guildene har MC på farm status og at de tilogmed kan ta alt på en drøy time. Da begynner spillet muligens å bli litt trivielt.

Ventrilo og TS gjør kanskje spillet litt mer oversiktlig og lettere i kampens hete, men de gjør ikke noe med selve gameplayet, så vil ikke stille disse på lik linje med de andre jeg har nevnt.

Skrevet

Decursive kan de godt fjerne. Har ikke brukt den siden patch 1.8, trodde de skulle fjerne den da. Så vendte meg til å spille uten. CTraid assist bør de ikke fjerne. Raidgruppene ser mye bedre ut i CTraid en de som er standard, og dessuten er beskjedene på bossen ganske kjekke og ha.

Skrevet

Jeg bruker bare bossmods og selve vinduene. Og hva er det farlige med at WoW er for enkelt? Hvordan tror du det går mot Nefarian hvis alle skal sitte med vanilla-WoW og leke hardcore-gutter? Jeg ser ikke på CT_ra som en urettferdig mod, men som et supplement for noe Blizzard har "glemt" å legge til, nemlig et SKIKKELIG raidvindu.

Skrevet

Anngående kilder så har ikke blizzard sagt noe offisielt sålangt. Men de har sagt dette anngående decursive:

"We don't approve of it, but we can't easily disable it at this time"

Skrevet
Jeg bruker bare bossmods og selve vinduene. Og hva er det farlige med at WoW er for enkelt? Hvordan tror du det går mot Nefarian hvis alle skal sitte med vanilla-WoW og leke hardcore-gutter? Jeg ser ikke på CT_ra som en urettferdig mod, men som et supplement for noe Blizzard har "glemt" å legge til, nemlig et SKIKKELIG raidvindu.

5621299[/snapback]

Så lenge du kun bruker CT_RA for oppgraderte raidvinduer har jeg ikke så mye mot den modden. Men bruker du den for og fordumme wow med autofunksjonene som er i den modden, ja da sliter du.

Hvor mange guilds hadde tatt BWL kun med "vanilla-WoW som du sier?Det er der vi skiller klien fra hveten. Det er ikke meningen en raidboss skal kunne farmes.

Og viss blizzard har glemt å ligge inn de funksjonene du har i ct_ra, hvorfor har de ikke komt ennå?wow har vært ute i over ett år.

Et siste spørmål Loeve, er dette din første mmorpg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...