Keylar Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Heisann, begynner å bli bittelitt lei World of warcraft og tenkte en god solid pause med litt FPS skulle gjøre susen, men jeg kan ikke si at jeg er så "inn" i hva som er hot om dagen. Jeg har BF2 men vel..liker vel ikke helt den slags Fps. Så vær så gode å kast haugevis med forslag min vei Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Spørs hva du liker, men det beste og mest populære FPS'ene (Singelplayer) er: F.E.A.R. Half-Life 2 Far Cry Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay Disse holder høyt nivå visuelt, lydmessig og ikke minst er gameplayet topp. Skal nevnes at dette er ikke-realistiske fps med et snev av sci-fi. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Tviler jeg tør Fear . Men Far Cry har jeg faktisk ikke prøvd enda. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Prøv F.E.A.R Jeg går ikke ut etter det er mørkt lengre, men et vanvittig bra spill. Slowmo er bare en imponerende effekt. Noe av den beste fiende A.I jeg har sett i en fps og. Farcry kan og annbefales, litt dårlige A.I men noe mer åpne landskap. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Fear er dritbra, trodde ikke jeg heller skulle tørre, men skytescenene der gjør at du glemmer den slemme jenta Men det aller beste skytespillet noensinne, som fortsatt er min favoritt, selv etter alle de nye spillene med bra grafikk, er "half-life", den aller første versjonen. Tjohei, det var tider det. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Cs, cs, cs, cs, cs, cs!!FTW nei da. Far cry og half life 2 er vel gode spill. kanskje Quake 4... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Call of Duty 2! Genial sp... FEAR au Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Half-Life 2 er helt klart det beste FPS noensinne. Men det har du vel spillt! Hvis ikke har du gått glipp av noe! Far Cry er også bra. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Call of Duty 2! Genial sp... FEAR au 5620407[/snapback] uenig der,eg synst faktisk at einern var bedre. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Call of Duty 2! Genial sp... FEAR au 5620407[/snapback] Genialt? CoD 2 er da absolutt ikke genialt. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2006 vet kanskje mange av disse er allerede sagt men her er min liste Half Life 2 Call of Duty 2 Far Cry Need for speed most wanted F.E.A.R. Counter Strike Battlefield 2 Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 18. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2006 Unreal Tournament Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Mente bare at sp delen er genial... Sopphue ^^ Føyer like gjerne Hidden & Dangerous 2 til lista... Gøyeste WW2 spillet jeg vet om. Koster bare en hundrings i tillegg ^^ Endret 18. februar 2006 av Northern Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 18. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2006 Call of Duty 2! Genial sp... FEAR au 5620407[/snapback] uenig der,eg synst faktisk at einern var bedre. 5620659[/snapback] Enig. Eineren og United Offensive var mykje bedre enn 2-ern, som var ein stor skuffelse. Ellers så må eg anbefala F.E.A.R. Sluttlevelen satte fader meg hjertet mitt i halsen... FPS aspektet var også veldig bra, og slow-mo genialt. Eitt must buy. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 1. Half-Life 2 2. Far Cry 3. F.E.A.R. Hvis du ikke er kresen på grafikk anbefaler jeg deg at du skaffer Half-Life Generation, der får du med HL1 og to ekstra-pakker (som gir mange ekstra timer med morro) og Counter-Strike. Koster 99 de fleste steder (sånn ca. ihvertfall). Lenke til kommentar
mESA Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay er koselig Ellers har du cs, hl og hl2. farcry er verdt en titt Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Far Cry er absolutt noe du burde få med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå