AndersT2 Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 (endret) Fikk endelig installert First Decade. Først etter å ha manglet koder, så etter å ha installert med alle 7 kodene (burte holdt med 1). Så skulle jeg teste spillene, fikk feilmelding på Red Alert 2, men det fikset seg etter en restart av masinen. Nå har jeg kun problemer med Generals og Generals: Zero Hour. Ved start av Generals så får jeg feilmeldingen om at jeg mangler DirectX, og må ha 8.1 eller høyere. Har lagt inn 9.0C, samt at jeg kjørte DirektX installasjonen fra DVDen får å være sikker, fikk da kun meldingen at jeg ikke trengte å installere fordi jeg har det fra før. Zero Hour låser seg når det skal starte. Noen forslag til løsninger? Skal reinstallere Generals og Zero Hour i morra får å teste. EDIT: Gikk inn og slettet det som lå i Generals mappen under mine dokumenter (de var fra forrige installasjon). Og siden jeg slettet det gamle generals rett før jeg installerte First Decade. så tror jeg det ble noe problemer med registeret. For det med DirectX forsvant, nå låser også Generals seg slik som Zero Hour. Endret 15. februar 2006 av AndersT2
Knarke Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Nedlastet fra en dårlig distributør, sannsynligvis.
spiderworm Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Nedlastet fra en dårlig distributør, sannsynligvis. 5619375[/snapback] Boheme Netter: Litt rask til å trekke konklusjon, sannynligvis! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=535853&hl=
Knarke Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Vel, ok. Jeg var vel litt off-target der. :| Men, det skal sies at om man erstatter "nedlastet" med "kjøpt", så er den jo helt riktig.
AndersT2 Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Det var Manualen som manglet. Husk at det faktisk er noen som kjøper spill, hadde det ikke vært det, så ville aldri spillene blitt laget. Det samme med musikk og film. Men tilbake til saken, jeg reinstallerte, og tok register opprydding for å få slettet alt om gammle C&C spill. Og installerte igjen. Fikk samme problem med at begge Generals spillene låser seg under oppstart. Satt da å ventet litt får å se om det skjedde noe, og etter en stund så startet spillene. Men det er noe problemer der uansett, de hakker ved panoreringer. Noe det ikke skulle med min maskin, selv om alt står på fullt. Får også kun stilt oppløsning til 1152x.... Mener jeg hadde de på 1280x1024 ved forrige installasjon.
Owners Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Har kjøpt hele pakka men trenger å kopiere dem . Hvilke program er da best å bruke?Virker ikke med vanlige brenneprogram for det er vel kopisperre på den.
Owners Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Tror jeg fant et program så glem forespørselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå