Gå til innhold

Det nye warrior settet: bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noe jeg synes var meeeget merkelig med de settene her. Det er jo helt klart PVP armor uten tvil, men hvorfor får paldins nesten 1.5% mer crit på sitt sett enn warrior? Paladins er imba, warrior er nerfa og fortjener mer gear. end of discussion.

lol ... seriøst?

Jeg regner med at du kun snakker PvP - men selv der har ikke paladins en sjanse mot warriors som spiller riktig ... hvis pallyen vinner er det kun fordi han er en bedre spiller..

5614558[/snapback]

Jaha? Du kan vel kansje forklare hvordan jeg skal spille "riktig" for å ta paladins da? Warriors har jo mistet mesteparten av burst damage..

Kansje du mener "riktig" med å bruke recklessness?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Warriorsette ser litt Transformers aktig ut på en Tauren.

Men det eier alt i sammenheng statsmessig.

Med bare 5 deler av Conqueror får man syke 96 Agility.

Nesten +5 critt.

Strength økes med 41 så det gir og bedre AP.

Sammenliknet med Warlords Battlegear som har 6 deler eier Conqueror det rank 13 sette med bare 5 deler.

http://www.thottbot.com/?set=496 Conqueror

http://www.thottbot.com/?set=383 Battlegear

For meg teller stats mye mer enn hvordan et item ser ut.

Klart at det og betyr litt at man er cool guy, men stats fremfor alt :cool:

Endret av Darkrevan
Skrevet

dere som har Warrios og synes dette ser for jævlig ut, kan jo alltids håpe at det blir lagd en addon/mod som skifter utseende på det nye Warrior Settet

Skrevet
dere som har Warrios og synes dette ser for jævlig ut, kan jo alltids håpe at det blir lagd en addon/mod som skifter utseende på det nye Warrior Settet

5614598[/snapback]

Ehrm, det går ikke an å skifte utseende på armor ved hjelp av mods, da må man forandre på tekstur filene, noe som forøvrig er ulovlig.

Skrevet
Fy faen, til og med verre en wrath, noen i Blizzard sin designer avdeling fortjener en kick! :(

5612745[/snapback]

Du vet jo at franske designere er litt spesielle, liker rosa, bling og glitter osv :!:

5612778[/snapback]

Ja for designerene til Blizzard er jo Franske :roll:

5613204[/snapback]

Utifra det jeg har hørt, så er de innleide fra Frankrike ja.

Skrevet
Noe jeg synes var meeeget merkelig med de settene her. Det er jo helt klart PVP armor uten tvil, men hvorfor får paldins nesten 1.5% mer crit på sitt sett enn warrior? Paladins er imba, warrior er nerfa og fortjener mer gear. end of discussion.

5614519[/snapback]

Crit er kjedelig, attackpower som gjelder. Noe som warrior settet er overlegent på ;) Sinnsykt bra sett overall, chesten fikk meg til å sikle lenge ihvertfall, buksene var også utrolig bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...