Gå til innhold

Hvilken legning har SteffyBoy?

Zappza

Hvilken legning har SteffyBoy  

125 stemmer

1. 1. Hvilken legning har SteffyBoy

• Heterofil
      22
    • Homofil
      28
    • Bifil
      75

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SteffyBoy er da og har alltid vært bifil? :whistle:

*kosepå*

Skrevet

dette var da og noe og stemme over , jeg tenker ikke noe over legningene til folk her så hømm tja jeg stemmer øøøø . hetro ?? ja det stemmer helt sikkert :p

btw stemmer og for en poll

Skrevet (endret)

Ingen som har tenkt å analysere alle de 4280 innleggene hans for å finne hint mot det ene eller det andre? Selv så har jeg begynt...snart...

Let her!

Endret av SoloX
Skrevet
Selv om jeg tror Stefan ikke bryr seg så bør det kanskje snakkes med han før det lages poll om hans legning da?

5604763[/snapback]

Og hvordan vet du?

Tror han er hetero. :)

Skrevet
Ingen som har tenkt å analysere alle de 4280 innleggene hans for å finne hint mot det ene eller det andre? Selv så har jeg begynt...snart...

Let her!

5605245[/snapback]

må ikke glemm og plusse på di 4603 inleggene i ot-baren som ikke telles med ;)

Skrevet
Har noen tenkt på å spørre SteffyBoy selv, eller er det uvesentlig hva han mener?

5605172[/snapback]

It's ok. :love:

5605229[/snapback]

Jeg trodde ikke du tok det som en fornærmelse at tråden ble startet, har bare for vane å velge letteste utvei, og da er det greieste oftest å spørre. Uansett, enhver person med litt fornuft følger Ole Brumm og sier «ja takk, begge deler», problemet er bare å finne ut hvem som skal være dame.

(I dette tilfellet er kanskje det greieste å ta på seg trange glitterbukser, heftige mengder sminke og en halvgjennomsiktig skjorte, for så å se reaksjonen, men det fungerer dårlig over nettet, dessverre.)

Skrevet
SteffyBoy: Hva med at du legger om til og bli det som fleste parten tror du er?

5605372[/snapback]

Lucky us :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...