Gå til innhold

Casemodde Chieftec Dragon Hjelp!?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrytepave... neida... har sett den.. sykt rådd det der!! men hva slags tilleggsverktøy trenger du til dremel?? finnes det noen graveringsdings eller noe?? :)

5649120[/snapback]

Det gjør det :p Graverings-bit. Anbefaler at du kjøper det settet de har på Claser'n til 198,-, får med veldig mye og bra utvalg av bit ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hehe starter med en gang startkapitalen min er i boks... lol

har bursdag 19 april og konfirmasjon i mai så en del penger skal nok gå til ny mod med HW... hva tror dere om dette?:

 

AMD Athlon 64 3700+ 2.2GHz ca 2000,-

Corsair TWIN X 1024mb 3200 CL2 ca 1000,-

EPoX EP-9NPAJ HK ca 900,-

PowerColor Radeon X850PRO 256MB under 2000,-

Western Digital Caviar SE 200GBetail under 800,-

=ca 6500...

 

Dette er hva jeg planlegger å kjøpe... vet ikke om jeg vil bruke så mye penger på pc nå, men vi får vel håpe... lol...

Endret av Hagr
Lenke til kommentar

Kom meg endelig innom dette forumet igjen :p

 

Da jeg moddet mitt første Chieftec kabinett for et par år siden fant jeg en annen morro løsning som ingen her har nevnt, enten fordi de har sett bildene av mitt kabinett, eller fordi de ikke kom på slik en idé i forbifarten :roll:

 

Det du gjør er å pusse vekk all den stygge, brennlakkerte lakken med metallpussepapir (eller hva det kalles). Først de grovere versjoner som 200ish, og deretter helt ned til de fine pussepapirene med 800+. Om du gjør dette ordentlig, og deretter polerer hele kabinettet, eller den aktuelle del med en vanlig metallpolish burde du få et skinnende rent resultat. Har desverre ikke noen bilder av monsteret, men om det hadde vært av interesse kan jeg se om jeg finner det gamle monsteret på loftet eller i kjelleren eller hvor det enn er, for så å sende deg et bilde.

 

Lykke til, og gratulerer på forhånd med både fødselsdag og konfirmasjon. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...