Gå til innhold

Poll - UT2003 eller BF1942 ?


Anbefalte innlegg

Spill som UT2003 må spilles en del før du føler deg komfortabel med det. Utrolig mange klager over hvordan UT2003 er iforhold til UT. Alt er feil. Fysikken er forferdelig, våpenene ubalanserte osv osv...

 

Quake spillere som prøvde UT i sin tid sa det samme. De spilte UT i 20 minutter, og konkluderte med at det føles feil. "noe stemmer ikke". "våpenene er teite" osv osv... Alle som har spilt UT endel vet at det etterhvert føles perfekt. Slik vil det også bli med UT2003. Vi må bare gi det litt tid, og ikke skylde på ditt og datt for at en får bank online.

 

Det komiske er at folk faktisk var overbevist om at patchen ut UT2003-demoen fikset på våpenbalansen i spillet. Folk var mer fornøyd med shockriflen. Flaken var også begynt å oppføre seg mer riktig. Vel... Patchen gjorde INGENTING med våpenbalansen, men folk er like overbevist for det. Et veldig godt eksempel på hva som skjer når folk bare får spilt litt, og lært seg spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe.....eg er glad at i UT2003 er det ingenting som heiter superflaks og som øydelegger 5 minutter for deg

 

alle dei som har spelt UT ein god del før er jo knall gode i ut2003....men dei som ikkje spelte det...(f.eks cshorene) begynner å gjemme seg bak stolper og etc med sniperen i håp mot eit lucky HS :razz:

 

Det var sjeldent eg greide 30frags og 0 deaths i ein runde i UT. Nå greier eg 50 kills og 0 deaths veldig ofte i ut2003 :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-18 18:56, skrev Seian:

Tipper BF1942 slår an mest.
MEN
demoen suger!

Det såå jævlig mange personer som kødder så ultrolig mye. Det går f.eks. ikke an å spille seriøst med de. Kommandoene funker ikke hos de. Hvis jeg sier "Wait!", så bare kjører du videre med jeepen. BLIR SÅ JÆÆÆVLIG FORBANNA!
:mad:


 

herlig når en i flykøen din dreper deg, tar flyet ditt for så å krasje det rett etterpå. eller når du endlig har tanks så kommer flyet ditt flyvende og bomber deg, bf1942 er dritgøy da, jeg synes det er mye gøyere når folk kødder seg, for statshorer er 1 million ganger verre enn de som kødder seg.

hva er det som er nytt i ut2003 egentlig? jeg spilte det en stund og lurte nesten på om det var ut2003 jeg hadde installert, trodde det var skinpack eller noe til ut. jeg la merke til nye skins på våpen og noen nye navn på våpen, og utelandskap, men det var alt jeg så.

Lenke til kommentar

Du kan ikke dumpe et spill utifra demoen UT

har meget høye systemkrav og da kan grafikken ikke noe å skjemmes over! Jeg mener Ut2 kommer til å ta av! Bare tenk på hvor mange år Quake har holdt toppen, vi må bare innse at litt unaturlig vold får oppmerksomheten vår.

Vedder på at mange som har sagt Bf ikke engang får kjørt Ut2 og ikke har prøvd Ut!!

 

Mvh,

 

Stian a.k.a Sargent Fire (going to oslo lan :smile:)

to play UT

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-19 18:14, skrev Patrokolos:

"Vedder på at mange som har sagt Bf ikke engang får kjørt Ut2 og ikke har prøvd Ut!!"


Hmm, hvem sa at BF1942 ikke var maskinkrevende? :=)

Er det så stor forskjell på de 2 spilla når det gjelder maskinkrav?


Tviler på at bf har like store maskinkrav som

UT2, la meg spørre har du sett hva Utsine minimumskrav er. Noen av de høyeste jeg har sett!!

 

Mvh,

 

Stian a.k.a Sargent Fire (going to oslo lan :smile:)

Lenke til kommentar

Jeg er en "gammel traver" på alt av Fps spill og har selfølgelig hatt fullversjonen av både UT2003 og Battlefield 1942 en stund allerede.

Klasseforskjell. Svenskene har revolusjonert denne sjangeren med BF1942. Jeg har aldri spilt et mer underholdende spill over internett. Det virker som at spillet stort sett er best egnet for multiplayer, gjerne over internett eller LAN, men i alle tilfelle; det er utrolig mye mere nyskapende enn Unreal noen gang har vært. Jeg kjedet meg etter 5 minutter med U2k. (Unreal 2003, om du vil.)

Battlefield er Utrolig vanedannende. Døgnrytmen min har aldri vært mer skrudd enn nå! Til alle dere som ikke har fått testet dett spillet enda; GLED DERE!

Det ER virkelig det heftigste siden Half-Life.

 

n.b. for alle dere som allerede er frelst, stikk innom [NORWAY][2MB]serveren og bli satt grundig på plass! :wink:

 

*Terminator Tom*

Lenke til kommentar

bf1942 har bedre grafikk enn ut2003, maskinkrav vet jeg ikke noe om. ut2003 demoen er kjedelig, jeg spilte det noen minutter til jeg gikk lei det, det er helt likt på ut for de som har spilt det. eneste forskjellen er oppdatert grafikk og utebrett, det er samme opplegget som dune2000.

battlefield er konge på internett og lan, dritgøy når jeg mister totalt kontrollen over flyet, passasjeren hopper ut mens jeg mister halvparten av helsen til flyet idet jeg sneier ett tårn, fjell eller hus osv :grin:.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-19 20:50, skrev Englebarn:

Jeg er en "gammel traver" på alt av Fps spill og har selfølgelig hatt fullversjonen av både UT2003 og Battlefield 1942 en stund allerede.


 

din fjott! enda et kålhode som har fått tak en beta av ut2003 og tror det er "fullversjonen". spillet er enda ikke "gone gold", dvs det er ikke ferdig. retail dukker på det tidligste opp i oktober.

 

beklager hvis noen tok seg nær av de harde ordene mine :razz:, men man kan bli oppgitt av mindre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

det er noe av det morsomste, joda, gammel traver liksom..til en gammel traver så tror jeg du er for gammel, kanskje senil..

finnes ingen final version av ut2003, kun builds som ikke er halvferdige.

bf1942 har kun eksistert som mp og sp demo.

final version kom ikke før ca 1,5-2 uker siden..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-19 21:10, skrev El_PoLLa:

bf1942 har bedre grafikk enn ut2003, maskinkrav vet jeg ikke noe om. ut2003 demoen er kjedelig, jeg spilte det noen minutter til jeg gikk lei det, det er helt likt på ut for de som har spilt det. eneste forskjellen er oppdatert grafikk og utebrett, det er samme opplegget som dune2000.

battlefield er konge på internett og lan, dritgøy når jeg mister totalt kontrollen over flyet, passasjeren hopper ut mens jeg mister halvparten av helsen til flyet idet jeg sneier ett tårn, fjell eller hus osv
:grin:
.


 

Har du prøvd UT03 på høye innstillinger? UT03 banker BF1942 når det gjelder grafikk.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-20 03:30, skrev SnowDOG_:

UT2003 ble ganske så dårlig syns eg. Grafikken er ganske heftig men alt er bare så dumt. løpe rundt og håpe at man treffer og hvis du treffer må du treffe langt og lengre. det ble rett og slett for dumt. BF ble vist for krevende for min maskin så eg har ikke fått teste det enda.


 

Tror det du gjør feil er at du håper på og treffe noe, de som prøver å treffe noe finner spillet mye mere morro tror jeg.

(for å bruke ordene til nick burns(SNL); so it's the game that is stupid, not you?)

 

Jeg har også testa bf, noe som blei en lei opplevelse. Kort oppsumert: det hakka. Kansje det var jeg som gikk litt offangsivt ut(satte oppløsning opp til 1024x og resten av instillingene på standard), men trodde at maskinen min skulle klare det([email protected], 512 PC2100 DDR, Gf3@210:500) med tanke på at både NWN og UT2k3(demoen) kjører fint i 1024 med alle instillinger på fullt.

 

hmmm...men jeg synes det var veldig morro å bruke hangarskip til å kjøre i senk småbåter som var fulllasta av folk :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-19 21:10, skrev El_PoLLa:

bf1942 har bedre grafikk enn ut2003, maskinkrav vet jeg ikke noe om. ut2003 demoen er kjedelig, jeg spilte det noen minutter til jeg gikk lei det, det er helt likt på ut for de som har spilt det. eneste forskjellen er oppdatert grafikk og utebrett, det er samme opplegget som dune2000.

battlefield er konge på internett og lan, dritgøy når jeg mister totalt kontrollen over flyet, passasjeren hopper ut mens jeg mister halvparten av helsen til flyet idet jeg sneier ett tårn, fjell eller hus osv
:grin:
.


 

Hvem **** gidder å høre på en som har spilt UT2003 demoen i noen minutter?!? Og attpåtil så presterer du å komme med slike tåpelige uttalelser om spillet! Du er latterlig, og har absolutt INGENTING du skulle ha sagt! Patetisk.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-20 09:06, skrev Toa:

Hvem **** gidder å høre på en som har spilt UT2003 demoen i noen minutter?!? Og attpåtil så presterer du å komme med slike tåpelige uttalelser om spillet! Du er latterlig, og har absolutt INGENTING du skulle ha sagt! Patetisk.


 

enda et konstruktivt innlegg

 

dette blir nesten for mye for meg

 

:razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-20 09:24, skrev Civilix:

Quote:


Den 2002-09-20 09:06, skrev Toa:

Hvem **** gidder å høre på en som har spilt UT2003 demoen i noen minutter?!? Og attpåtil så presterer du å komme med slike tåpelige uttalelser om spillet! Du er latterlig, og har absolutt INGENTING du skulle ha sagt! Patetisk.


 

enda et konstruktivt innlegg

 

dette blir nesten for mye for meg

 

:razz:

 

 

Skulle ikke være et konstruktivt innlegg angående noe som helst, men når folk skal komme med generelle uttalelser om et spill man har spilt i et par minutter, da blir jeg litt forbanna.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-18 23:40, skrev siDDIs:

....

Det var sjeldent eg greide 30frags og 0 deaths i ein runde i UT. Nå greier eg 50 kills og 0 deaths veldig ofte i ut2003 :razz:


 

Hvilken server er det du spiller på? Testet spillet igår og traff ikke en drit. Det kan virke som om nett-koden ikke er helt bra. Begynte seriøst å lure på egne evner og testet "Instant Action" med boter. Først på default nivå (2) og så på nivå 4 eller 5 (husker ikke navnene på disse) og plutselig traff jeg det jeg siktet på. Da ble spillet litt mer gøy.

 

Men jeg må nok ærlig innrømme at BF1942 lokker mer. Hentet ned iso(jada, jada fy, men jeg har bestillt, klarte bare ikke vente når jeg kunne ta det for en liten test) av spillet og testet og de øvrige brettene.De ser kule ut. Men AI til botene er ikke bra. Motstanderne er greie nok, men eget lag er helt på tryne. Nesten som newbies som ikke skjønner når du roper ut en forespørsel :smile:

Men siden jeg bruker lite penger på alkohol så er det ikke umulig at jeg kjøper begge (iallefall så lenge Gamesmix skaffer de til meg for under 500 kr stk)

 

_________________

Your average ShitHead in Norway

www.oesolberg.com

 

[ Denne Melding var redigert av: ShitHead_No på 2002-09-20 09:48 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...