Arve Systad Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 http://wow-europe.com/en/policy/scam.html Vennen din har nok vert dum og stolt på en ukjent.
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Den fyren innrømte å ha hacket accounten sin, og sa han skulle sende pengene tilbake til vennen min... Har en liten følelse på løgn her da : |
Superslask Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Merkelig hvor lett enkelte hopper på en og skriker at detta harru bare fortjent, og prøver å banke det inn i dem hvor dumme de har vært. Poengløst.
Xtra Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Et lite råd: Ikke gi penger til folk med mindre du kjenner personen in real life.
Demonfudge Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 500g er uansett ikke spesielt mye. 5599889[/snapback] "Pff, har du ikke en eneste epic du?" "... Nei" "lolo, har du bare 8g?" "... Ja"
NikkaYoichi Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Merkelig hvor lett enkelte hopper på en og skriker at detta harru bare fortjent, og prøver å banke det inn i dem hvor dumme de har vært. Poengløst. 5606405[/snapback] Jeg har aldri spilt WoW, så 500g sier meg egentlig ikke så mye. Det virker som noen mener dette er mye penger mens andre sier at det ikke er så mye. Hvis spillet er så viktig for deg at du ikke vil miste pengene du har spart opp der, så hvorfor gi dem til en som du ikke kjenner godt? Jeg lurer på om jeg hadde fått 5000 irl av denne vennen om jeg hatt truffet han på gata. Jeg ville i alle fall ikke gitt i fra meg mine hardt oppsparte midler til noen jeg ikke kjente godt.
Dux ducis Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg hadde aldri i verden gjort noe så dumt. Gi en totalt fremmed 500G? Og stole på han? Synd for kompisen din, han har nok mistet de pengene for alltid.
hinduuu Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Tok han noen bilder som beviser det? Hvis han gjorde så ville jeg sørget for at denne fyren aldri finner en guild på servern. Dvs lagt det ut på forums og advart folk mot denne fyren. scammere er noe drit
Tbau5 Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Merkelig hvor lett enkelte hopper på en og skriker at detta harru bare fortjent, og prøver å banke det inn i dem hvor dumme de har vært. Poengløst. 5606405[/snapback] Jeg har aldri spilt WoW, så 500g sier meg egentlig ikke så mye. Det virker som noen mener dette er mye penger mens andre sier at det ikke er så mye. Hvis spillet er så viktig for deg at du ikke vil miste pengene du har spart opp der, så hvorfor gi dem til en som du ikke kjenner godt? Jeg lurer på om jeg hadde fått 5000 irl av denne vennen om jeg hatt truffet han på gata. Jeg ville i alle fall ikke gitt i fra meg mine hardt oppsparte midler til noen jeg ikke kjente godt. 5607928[/snapback] Ja det vises at du aldri har spilt wow. Det (jeg tror) Dimesionx prøver å si at det er teit å fortelle en person som har blitt lurt at han er dum, noe jeg for så vidt er enig i. Det er ingen som vet helt sikkert om de blir lurt eller ikke, håper alle dere som kaller trådstarter dum kommer på Scare Tactics.
ModdeRusk Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Han kommer i hvertfall ikke til å bli banna.. Kompisen din burde blitt banna, som var så dum å ga han 500g.. 5597581[/snapback] Så sant som det er sagt! =) 5599691[/snapback] m3 liek ju for teh win.. *HugZo0r LaAgzXor* \m/(^_^)\m/..
Nstin Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Han kommer i hvertfall ikke til å bli banna.. Kompisen din burde blitt banna, som var så dum å ga han 500g.. 5597581[/snapback] Så sant som det er sagt! =) 5599691[/snapback] m3 liek ju for teh win.. *HugZo0r LaAgzXor* \m/(^_^)\m/.. 5614345[/snapback] omfg feel teh <3 \m/(^_^)\m/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå