Gå til innhold

Rase på shaman og Warrior?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har ingen problemer med å løpe fra et sted til et anna, vi kommer ikke til å kunne spille med hverandre før sommer tid, men tenkte jeg skulle få litt forsprang på kammeraten min :p

5597335[/snapback]

du kommer til å trenge det forspranget for jeg eier brutalt når jeg starter ..

selv om jeg ikke har wow selv ennå...

bare vente å se..

detta skal bli morro veit du fylliken :tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
den alten jeg skal ha der skal være undead.. pga. 

wotf.. og det "lets bone em" er hele tida med dem trenger ingen eliksir

5641214[/snapback]

Undead kan ikke være Shaman desverre.

Skrevet

Undead er de dårligste Warrior'ne etter mitt syn. De har jo Canabalizme, noe som ikke er så aller værst å ha.

Troll's ser ikke så brae ut og har ikke så mye positivt enn Regeneration in combat og Berserking, noe som gir deg mer AP, attack speed osv i noen sekunder.

Tauren er gode warriors. de har mest HP, de har Stomp, en fin liten ting til å holde aggro.

Orcs er de feteste warrior'ne. De har 5+ i Axe og forskjellige resitance til Stuns osv.

såklart, alt dette finner du jo i Info greie til hver rase.

dette jeg har skrevet kan være feil. husker ikke om alt er riktig :p

Skrevet
Undead er de dårligste Warrior'ne etter mitt syn. De har jo Canabalizme, noe som ikke er så aller værst å ha.

5645928[/snapback]

de har wotf. :roll:

Skrevet
den alten jeg skal ha der skal være undead.. pga.  

wotf.. og det "lets bone em" er hele tida med dem trenger ingen eliksir

5641214[/snapback]

Undead kan ikke være Shaman desverre.

5645570[/snapback]

l@xen hadde du lest ordentlig så hadde du sett ordet alt...

det vil si at det er ikke shamanen som blir main på den serveren.

vil ha en ved siden av og.

Skrevet
ok, jeg blir nok mest antageligvis orc warrior, men kammeraten min skal være female troll shaman!  :w00t:  :blush:

5601183[/snapback]

Bra! Det var akkurat det som hadde vert bra. Jeg har slev en orc warrior som main og en throll female shaman som alt.

Skrevet

5645928[/snapback]

Sikkert konge å tanke raidbosser med wotf. wotf er også et av de beste pvp-racials på spillet.

Skrevet

Jaja, rock.. Du får ha lykke til, kommer nok til å eie deg brutalt, + spørr om å sjekke den nye warrioren en dag du husker.. DEN EIER! men undeads er fete og har bra skills, men ser forferdelig ut i anna enn cloth.. men men, Fint at mange svarer!

Skrevet

det skal bli morro å starte å game med deg fylliken...

jeg har allerede sett warrioren din.....

PS. du må få dama de til å slutte å klage så mye om q'ene i the barrens...

de er jo kule... og ja neste gang skal jeg hjelpe dere å komme til silverpine forest hvis det er så ille.....

Skrevet

Orc har bloodfury. Det er bra for Warrior, men Orc Shmans jeg har truffet bruker det aldri. 25% resistance mot stun er kanskje den beste racial skillen i WoW. 5+ i axe skill er ikke noe spess. er det ikke 0.20% mer chanse on hit eller noe?

Skrevet
Orc har bloodfury. Det er bra for Warrior, men Orc Shmans jeg har truffet bruker det aldri. 25% resistance mot stun er kanskje den beste racial skillen i WoW. 5+ i axe skill er ikke noe spess. er det ikke 0.20% mer chanse on hit eller noe?

5688866[/snapback]

JEG VILLE SAGT AT WILL OF THE FORSAKEN ER DEN BESTE RACIALEN MEN DET ER MIN MENING:) :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...