Gå til innhold

No One Lives Forever 2 - demo ut nå! (IKKE teaser)


Anbefalte innlegg

Ja, da er den ordentlige demoen av NOLF2 ute.

Dette er ikke Ohio-teaseren som ble sluppet for noen uker siden!

 

Denne her er på 157.9MB og inneholder spillbare oppdrag fra 3 forskjellige levels i spillet.

 

For øyeblikket har jeg kun funnet den hos Fileplanet (med ca. 90min ventetid på public servers boom.gif )

 

...men den finnes nok de fleste steder utover kvelden tenker jeg. (3D Gamers, Tiscali, osv...)

 

Finner jeg noen flere vettuge mirrors i løpet av kvelden skal jeg oppdatere denne threaden.

 

snipersmilie.gif

 

 

 

_________________

comp8.gif

History admires the wise, but it elevates the brave.

 

[ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-09-17 19:03 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

grafikken er det vertfall ingenting å utsette på , fossefallet i begynnelsen er rett og slett nydelig :smile:

gameplayet er jeg litt usikker på , har ikke prøvd det så mye pga jeg fikk dårlig tid

Lenke til kommentar

Og nå har NOLF 2 "gone gold"...men det drøyer litt før det kommer hit til berget da.

 

1. oktober i statene og 18. oktober her hjemme.

 

Demoen var iallefall meget bra, nydelig grafikk! Jeg skjønner heller ikke dere som mener Kate så bedre ut i 1'ern? Hun ser mye bedre ut nå...ikke så oversminket og mer naturlig enn hun var i 1'ern.

But as they say; that's just IMHO.

Lenke til kommentar

Greit nok at Cate ser bedre ut nå, grafisk sett. Men utseende hennes...altså, vet ikke, men hun ser ikke så uskyldig/greit/kjekk ut som i 1'ern. Jeg fikk eit spesielt forhold til henne i 1'ern. Dessuten så virker det som om hun har blitt mye tøffere/røffere i 2'ern. Huff. Men uansett, fantastisk spill da. Dette må kjøpes

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Om man laster ned warez og ikke liker det, greit nok da sletter man det... Laster man det ned, og ikke liker det, og brenner det ut og deler det ut til alle kompiser, litt tvilsomt...

Laster man det ned og liker det, og har det på pcn og spiller hele dagen, tja, ikke mitt problem.

Laster man det ned og liker det, og stikker å kjøper det, heia warez! (siste der er bare for hardcore gamers, de fleste havner i en av de ovenfor)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...