Gå til innhold

Josef al Qaradawi krever enda en unnskyldning


Anbefalte innlegg

La meg stille noen spørsmål.

 

Hva er religion? En person tro i livet. Hva er religionen basert på? En bok med fortellinger. Er de fortellingene historisk korrekt? Nei, ikke som vi vet, det er egentlig historier, eventyr, som f.eks "rødhette og ulven".

 

Så kort oppsummert:

 

Jeg kan si at "Rødhette og ulven" er min religion, for så å si at boken om dem er min hellige bok. Dvs at "Raske menn"s opptreden under gullfisken er krenkende for min religion, altså blasfemi.

 

Blasmefi paragraf, herre min hatt, skal man ha regler for alt da. Jeg mener det må være lov å ha det litt morro så lenge det ikke går på helsa løs. Så vi tegnet en karikatur og signerte med Muhammed. Vis de ikke har lov å vise bilder av proftene sine, hvordan vet de hvordan Muhammed ser ut da?

 

Nå har de terrorisert ut en unnskyldning fra en person, skal de tyne hele det norske folk bare fordi vi tegnet et bilde av noen, kallet det "muhammed", og "krenket" muslimer som allerede er ganske hjernevasket. Bullshit.

 

Nei, jeg skal si dere når Norge skal si unnskyld for det de "ikke" har gjort, og det er når det snør i helvette og paven runker i vatikanet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blasfemiparagrafen bør selvsagt fjernes.

5596262[/snapback]

 

Er jeg den eneste som ikke ser poenget med retten til å fornærme religiøse?

5596279[/snapback]

Jeg synes religion er ondt. Rett og slett. Når jeg presenterte denne meningen til en kristen bekjent så ble vedkommende svært fornærmet. Mange store religioner anser kritikk som krenkelse, skal det forbys?

 

Jeg er forresten med på fakkeltoget til LarsP.

5596766[/snapback]

 

 

Uten religion, uten krig.

Min mening ; Send 10atom bomber nedover. Da har vi satt vår sak ganske hardt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...