RimArt Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 hei.. Jeg har auratt begynt med PHP-nuke. Det jeg lurer på er, hvordan man kan få slik innloggings greie som win-xp og slik som vist på bilde har ? nå mener jo ikke jeg helt det samme, men i så fall noe lignende. PS: fint om dere gidder å forklare det litt grunndig, er ganske så noob med PHP-nuke. Takker for alle svar.
0lav Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Du må laste ned PHP-nuke templates som du må legge inn..
RimArt Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Du må laste ned PHP-nuke templates som du må legge inn.. 5586002[/snapback] joa, det er gjort å alt det. Men får fortsatt ikke frem meny greia på den måten. har også kjekket filen i serveren å den var der. Det er noe med innstillingene som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med ?
0lav Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Har du valgt i admin panelet at det er det templatet som du vil bruke?
RimArt Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Har du valgt i admin panelet at det er det templatet som du vil bruke? 5587393[/snapback] det er slik min ser ut. det er ikke designet jeg skal endre på. men det er innloggings sjemaet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå