Gå til innhold

Instalere nedlastet program :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lasta ned et programm frå internett og vet ikke hvordan jeg skal installere det... fordi det er Bin og Cue filer og jeg har ikke greie på det.... Må man ha cd'n til programmet for å eventuelt cracke det, eller kan man brenne det på cd, hva vet jeg?????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må du åpne paint, så trykker du på "åpne" innpå paint, så åpner du .Bin filen. Hvis det ikke går feiler det noe med dataen din, da kan du prøve å kjøpe ny harddisk, eller windows. :)

Skrevet
Først må du åpne paint, så trykker du på "åpne" innpå paint, så åpner du .Bin filen. Hvis det ikke går feiler det noe med dataen din, da kan du prøve å kjøpe ny harddisk, eller windows. :)

5584277[/snapback]

Selv om han spør om noe som ikke skal snakkes om på forumet, så trenger du ikke å villede han da..

Kan jo si at bin/cue er såkalte bilder av cdr, og må mountes med en virtuel cd-rom.

Skrevet

Det finnes mange, mange gratis programmer / spill der ute som kan lastes ned i ISO filer, så ikke døm før dere vet sannheten!

For å bruke *.bin / *.cue filer, så trenger du enten et program som heter Daemon Tools eller Alcohol 120% (daemon tools er gratis)..

Så enkelt å greit åpner du *.cue fila i programmet..

En annen måte er å brenne filene.

Bruker du nero, så velger du Burn Image, og velger *.cue fila..

Bruker du andre programmer, så se etter noe som har med "image" å gjøre..

Du kan også brenne med Alcohol ved å trykke på "Image Burning Wizard".

Skrevet

I og med at trådstarter har planer om å cracke dette programmet han har lasta ned, tviler eg på at det er snakk om eit gratis program. Det virker som det er snakk om warez.

Tråden har og ein dårleg emnetittel. Den er og feilposta, da dette ikkje har noko med spel å gjere.

På grunn av dette stenger eg tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...