H-Frame Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 håpet dere ville ta en liten titt på min tråd for warlocker, har en ny ide som jeg tror dere vil like Her Mvh
Dynejonas Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 HAHA. Den peten kunne jeg også tenke meg å ha:)
H-Frame Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Den peten eksisterer, du finner i ashenvale.... Jeg mener at warlock burde få non "litt" fetere minions uten å måtte kjøpe masse steiner og greier.... og i tillegg...de minionene som er kule kan ikke brukes til noe, + at du må enslave dem hvert 5 min om den holder så lenge, dette koster shards! Kan ikke warlock få en demon som ser kul ut og som faktsik kan brukes uten å sette deg selv i fare når du bruker den?
H-Frame Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 (endret) du kan enslave den i ashenvale, men den er maks lvl 24 og den holder kanskje i 5 min om ud er heldig, og om du er gått bort fra det stedet du enslave den på langt nok klikker den når den realeases.... VIL ha blizz til å erstatte VW eller noe med den looken der... Endret 10. februar 2006 av Kandalf
H-Frame Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Vil absolutt ha non nye pets.... og navnen på greiene skulle vært mulige å skifte på i alle fall.... Min sucubus heter ;Darola (misstenkelig likt Carola) Min Felhunter heter; Droofum kan vi ikke finne på navn selv heller?
Djevlen Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 For å være helt ærlig synes jeg det var et tett forslag. Utseende bryr jeg meg ikke noe om faktisk. Det der er jo bare en litt annerledes doomguard. (samme spells) Og at den skal bytte ut en av de andre er ihvertfall helt utelukket. De har alle sin spesielle oppgave. (Foruten de verdiløse 60+-minionene) Og det med navn; Dette er demoner, ikke din lille kattepus. Dette er ikke noe vi(warlocks) kan kontrollere til det fulle men som vi, som 'masters of black magic', kan til en viss grad manipulere til å gjøre som vi vil. Vi eier ikke disse minionene. Vi styrer dem. Høres ut som det er hunter du egentlig burde spille. Der får du navngitt de søte 'pets'a' dine. Det er en grunn til at det heter nettopp "minion" og ikke "pet".
Plomma2 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Enig med Djevlen her. Warlock er ikke Barbie Playtime der du skal finne på søte navn til dyr og trippe rundt i skogen. Her erre blod, svette, tårer, svart magi og generell faenskap. Grrr Om du vil kalle demonen din for Carola får det være ditt problem. Lev med det.
nd4spd Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Her erre blod, svette, tårer, svart magi og generell faenskap. Grrr 5585444[/snapback] Haha! Eneste jeg savner er en funksjon for voidwalkeren i PvP
Pelas Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Her er en del "addons" som du kan manuelt skifte Warlock pet skinnene dine..(Voidwalker Only!) en del forskjellige å velge mellom, men er kun du som vil se det pete slikt. Det ser rått ut uansett Wowinterface.com Endret 11. februar 2006 av Pelas
Bautastein Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 kan vi ikke finne på navn selv heller? 5584836[/snapback] Jeg tror felhuntern ville blitt litt gretten dersom den, etter å ha levd i demonverdenen 3000 år, blir tatt over av en liten gnom som kaller den for "ROSAHELIKOPTER"
H-Frame Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Her er en del "addons" som du kan manuelt skifte Warlock pet skinnene dine..(Voidwalker Only!) en del forskjellige å velge mellom, men er kun du som vil se det pete slikt. Det ser rått ut uansett Wowinterface.com 5587461[/snapback] Dette var kult da, men vil bare du se det dslikt eller vil alle?
Turboleif Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Dette var kult da, men vil bare du se det dslikt eller vil alle? 5589536[/snapback] Bare du, ellers må du være überl33thaxx0r som klarer å legge det skin'et inn på alle maskinene som har World of Warcraft.. Endret 11. februar 2006 av Turboleif
Empire of the Sub Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Ikke gi warlocks noen flere pets nå da, de er jo så insane overpowered fra før av. men ellers en fin idè.
mobilfreek Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Ikke gi warlocks noen flere pets nå da, de er jo så insane overpowered fra før av.men ellers en fin idè. 5590931[/snapback] huh? hvorfor tror alle vi er overpower sier bare: L2P
PSV Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Overpower? ...pøh Hvis noen er overpower, vil jeg ikke si det er warlock...
chokke Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Ikke gi warlocks noen flere pets nå da, de er jo så insane overpowered fra før av.men ellers en fin idè. 5590931[/snapback] ja, for doomguard og infernal er jo totalt imba!1
H-Frame Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Ikke gi warlocks noen flere pets nå da, de er jo så insane overpowered fra før av.men ellers en fin idè. 5590931[/snapback] ja, for doomguard og infernal er jo totalt imba!1 5591410[/snapback] Kanke warlock få en liten paladin til pet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå