Gå til innhold

Shamans Overpowered? :P

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Anbefalte innlegg

Skrevet
- Shamans er underpowered

- Den "greia" du posta er dårlig og kjedelig å lese

- Den er O_L_D

5601864[/snapback]

Underpowered? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde eit artig møte med ein shaman, level 41, i går, var sjølv ein level 39 druid på

... blablabla ...

han berre über geara til å vere level 41?

5584636[/snapback]

Du nuker ikke, vel ?

Du sniker deg innpå i cat, bruker ravage, setter på en dot, skifter til bjørn og mauler han ned!

Skrevet (endret)

Stemme, eier shammys på den måten med feral druiden min (lvl 38) ! :D

Edit: Paladins sin dps er ikke 1/3 så lav som warriors sin lengre, og jeg dreper skamfort i catform med druiden min! Don't mock druids!

Endret av M@R7!N
Skrevet
Hadde eit artig møte med ein shaman, level 41, i går, var sjølv ein level 39 druid på

... blablabla ...

han berre über geara til å vere level 41?

5584636[/snapback]

Du nuker ikke, vel ?

Du sniker deg innpå i cat, bruker ravage, setter på en dot, skifter til bjørn og mauler han ned!

5617029[/snapback]

Det blei litt spontant for han satte seg akkurat ned for å spise og drikke.

Skrevet

Hehe, var nettopp i WSG med lvl 38 bg alt shammyen min. Brøyta meg inn i en gjeng med allies et par ganger på rad, og på null komma svisj lå jeg på 11 killing blows og 1 death. Men hadde ganske mye flaks da. Chain Lightning, Fire Nova og ikke minst flotte wf -og earthshock crits så det suste.

Men, uten mana skal det sies at jeg jeg ikke klarer flere enn 1 av gangen, om jeg ikke har flaks da.

Skrevet (endret)
- Shamans er underpowered

- Den "greia" du posta er dårlig og kjedelig å lese

- Den er O_L_D

5601864[/snapback]

Underpowered? :dontgetit:

5613660[/snapback]

de er ikke underpowered. han kan gjerne ha sin mening om det

Ta en titt på shaman "PvE wise" og sammenlikn med paladin.

PvP er et annet kapitell.

Jeg legger ikke skjul på at shamans kan ha noen fordeler mot en del klasser, men det har da andre klasser også?

Den eneste grunnen til at det er så mye whining angående shamans er pga en eller annen har fått en feit windfury slengt i trynet, og blitt frustrert av den grunn...

Edit:

Hvorfor gidder dere i det hele tatt å diskutere det her?

Temaet er vel nå rundt ett og et halvt år gammelt og det ser ikke ut som noe har endret seg siden det.....

Med tanke på diskusjonen altså...

Endret av Omar
Skrevet
Temaet er vel nå rundt ett og et halvt år gammelt og det ser ikke ut som noe har endret seg siden det.....

5621532[/snapback]

WoW er da bare ett år gammelt? :ermm::hmm:

Skrevet

I lvl39 duelerte jeg en shaman i en level høyere. Han vant med 90% health og 50% mana. Har alldri tapt hardere en det. Lightiningshield skadet mer enn jeg slo siden jeg hadde dualvield. Shockene hans gjorde meg treig. Windfuryen hans drepte lissom 40% health på ETT slag. Og han tålte sykt mye med SM-settet sitt.

Det verte å tenke på, er at hvis jeg hadde greid å drepe mere liv av han, kunne han bare healet seg. Og det hadde sikkert vert umulig å interupte det, siden jeg er frostshocka så jeg kommer ikke i nerkontakt med han, og det er cooldown på intercept.

Jeg så en shaman slå en mage hardt. interupta alle spellsa hans, brukte det totemet som avleder ett spell, og han løp bort til magen og windfurya han til døde.

Jeg har og sett en shaman i lvl56 uten noe bra ting, bare noen greens, og en blå chest fra RFD og masse dårlige ting, vinne over en lvl60 warrior med epicks. Han sto bare stille og sloss og healte og shocka.

Shammys kan resse

Shammys kan skade mer en warrior i nerangrep

Shammys kan alt! Fjerne shields, interupte, skade mye mer en mages med shainlighting, sette ut tuesn totems, flykte med ghostwolf, masse mer.

Jeg er glad jeg er på horde siden ass.

Skrevet

MS warrior > shaman, duel-wise, til de grader også.

fury er et litt annet kapittel, siden det krever veldig bra gear for å gjøre opp for å mangle healing-debuffen.

60 shaman & 60 warrior

Skrevet (endret)

fury er et litt annet kapittel, siden det krever veldig bra gear for å gjøre opp for å mangle healing-debuffen.

60 shaman & 60 warrior

5625301[/snapback]

En normal geared MS warrior med arcanite reaper (uten epix) tar ikke shaman i duel...

- 60 warrior

Men jeg har tro på at en epix geared warrior tar en epix geared shaman.

Endret av Amon Amarth
Skrevet

blue geared warrior > blue geared shaman.

gitt at man kjenner til hvilke triks shaman har i ermet, samt bruker sine egne.

får du charge, putt på hamstring, bruk intercept om han trinket'er ut av hamstring, deretter putt på hamstring igjen.

deretter er det bare å gå full dps, ha MS på for å ødelegge mest mulig av NS-heal, pummel andre forsøk på heal.

om du virkelig vil leke, kan du targette totem og intim-shoute, da har du 8 sekunder på å gjøre akkurat hva du vil, og det er mer enn nok.

shaman kan kun ro seg unna om han både stopper charge ved å purge på maks range (hardt i lagg), samt har pvp-trinket klar, men dette er vanskelig om warrior er flink til å re-applie hamstring samt bruke piercing howl om du såvidt smetter utenfor range.

stort sett er fighten identisk med epic gear hos begge parter, unntaket er om shaman har elemental specc og dual trinkets (nerf trinkets) og two/three-shotter warrior ved å gå full dps ^^

dette er da alltid shaman med 1h+shield, 2h er selvmord med mindre du har veldig mye bedre gear.

selv om det igrunn ikke er noen totems det er verdt å ta ut i denne match-uppen, kan det være verdt å merke seg at du kan targette totem og bruke cleave, bruke cleave med shaman som target vil ikke fungere.

Skrevet

60 shaman & 60 warrior

5625301[/snapback]

En normal geared MS warrior med arcanite reaper (uten epix) tar ikke shaman i duel...

- 60 warrior

Men jeg har tro på at en epix geared warrior tar en epix geared shaman.

5629088[/snapback]

tull. charge hamstring og full MS spamming.

Skrevet

Skal sies at ingen dual-wield klasser har sjanse mot meg som paladin i duell heller da :)

Har Blessing of Sanctuary og Redoubt :love:

Skrevet
Skal sies at ingen dual-wield klasser har sjanse mot meg som paladin i duell heller da :)

Har Blessing of Sanctuary og Redoubt  :love:

5635075[/snapback]

noe du tar feil.

Mye har å si hvordan de som spiller de forskjellige classene er i PvP. Ikke alle er like gode, og noen er født med en "gave". :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...