mobilfreek Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 synes ikke warlocks er no stress med shaman jeg. De er kanskje en av de værste klassene å duelere mot, men klarer du å bruke totems riktig (tremor og grounding) så er de nokså enkle. 5582572[/snapback] shaman putter absord totem, tremor totem.. warlock ødelegger totems, dots, immolate,deathcoil,fear,shadowbolt,spelllock,shadowburn
Dux ducis Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Shamans er ikke overpowerd. lettere sagt INGEN er overpowerd 5582365[/snapback] Det litt komiske her min gode venn er at du har INGEN kvalifikasjoner eller bakgrunn for å skrive det der.. Akkurat som jeg ikke har noen rett til å påstå det motsatte. (hehe ) Det er nemlig slik at folk har en forbannede irriterende vane i all spill. Folk klarer ikke å se at det KANSKJE er deres egen feil at de taper.. ikke bare class og slikt. Endret 10. februar 2006 av Zythius
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Det er nemlig slik at folk har en forbannede irriterende vane i all spill. Folk klarer ikke å se at det KANSKJE er deres egen feil at de taper.. ikke bare class og slikt. 5584211[/snapback] I'm rock, scissor is fine, nerf paper?
Luchy Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Shamans er ikke overpowerd. lettere sagt INGEN er overpowerd 5582365[/snapback] Det litt komiske her min gode venn er at du har INGEN kvalifikasjoner eller bakgrunn for å skrive det der.. Akkurat som jeg ikke har noen rett til å påstå det motsatte. (hehe ) Det er nemlig slik at folk har en forbannede irriterende vane i all spill. Folk klarer ikke å se at det KANSKJE er deres egen feil at de taper.. ikke bare class og slikt. 5584211[/snapback] 1. nei kanskje du har rett, men etter alle opplevelser jeg har hatt med shammys, så ser jeg ikke hva som er så "overpowerd" med dem. 2. er enig i hva du sier om at folk kanskje ikke tenker på at det er deres feil at de taper i PvP f.eks
fenris1911 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hadde eit artig møte med ein shaman, level 41, i går, var sjølv ein level 39 druid på det tidspunktet. Dette var snakk om hemnaksjon, sidan han hadde angrepe meg tidlegare mens eg sloss med ein mob, men eg klarte å stikke av. Eg kjem tilfeldigvis over han seinare når han har 30% health og kanskje 2-300 mana. Eg har full helse og full mana. Eg rooter han og startar å nuke, men mens eg står der og nuker han, så healer han seg sjølv opp til nesten full helse med den mikroskopisk litle manaen han har på mana baren. Så kjem han etter meg og dæljer laus med hammaren sin og tar så mykje helse av meg at eg blir nødt til å gulpe ned ein greater healing potion før eg får summa meg. Root blir resisted. Så ser det ut som dagen blir redda når han får ein mob i ryggen. Det får han til å skifte til Ghost Wolf og beiner avgårde. Root blir igjen resisted. Like wtf?! Nerf plx? Såg på han seinare i stealth, han kverka level 41 mobs sikkert fire gongar fortare enn det eg kunne klara. Er det shaman eller var han berre über geara til å vere level 41?
Loeve Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Fire ganger kjappere enn en druid er vel noe sånt som halvparten så kjapt som en rogue?
jonasdaman Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hadde eit artig møte med ein shaman, level 41, i går, var sjølv ein level 39 druid på det tidspunktet. Dette var snakk om hemnaksjon, sidan han hadde angrepe meg tidlegare mens eg sloss med ein mob, men eg klarte å stikke av. Eg kjem tilfeldigvis over han seinare når han har 30% health og kanskje 2-300 mana. Eg har full helse og full mana. Eg rooter han og startar å nuke, men mens eg står der og nuker han, så healer han seg sjølv opp til nesten full helse med den mikroskopisk litle manaen han har på mana baren. Så kjem han etter meg og dæljer laus med hammaren sin og tar så mykje helse av meg at eg blir nødt til å gulpe ned ein greater healing potion før eg får summa meg. Root blir resisted. Så ser det ut som dagen blir redda når han får ein mob i ryggen. Det får han til å skifte til Ghost Wolf og beiner avgårde. Root blir igjen resisted. Like wtf?! Nerf plx? Såg på han seinare i stealth, han kverka level 41 mobs sikkert fire gongar fortare enn det eg kunne klara. Er det shaman eller var han berre über geara til å vere level 41? 5584636[/snapback] han var samme lvl som moben han drepte, teller ganske mye, at han resista var bare Flaks/uflaks. det samme var windfury critten han traff deg med
PSV Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Har aldri tapt en duel mot en shaman... Dem er teite og bruker ALT for mye mana...
DezTruckTor Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Må innrømme at jeg har litt av den samme oppfatningen om shamaner som warrioren hadde. De føles litt umulige når de er immune mot forst trap og Feign Death når totemene er ute, og med instant heal og nesten evig mana, er de noe herk. Hva skal man gjøre når shaman står der å spammer frost shock når han har et grounding totem ute, og alltid har meg i dødsonen?
Gjest Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Old, og brudd på tre-ords-regelen. 5578005[/snapback] Hva er treordsregelen?
jonasdaman Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 hunters er op mot alle casters (nesten) 5600730[/snapback] Har sett hunter en lvl 41 hunter ta en 60 rogue i duel
Omar Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 - Shamans er underpowered - Den "greia" du posta er dårlig og kjedelig å lese - Den er O_L_D
Sirslask Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Vel det er en feil der, det at shaman kan gå på vannet er riktig men den blir dispellet hvis du blir skadet. Selv syntes jeg at shamans ikke er overpowerd, hva med paladins joda de har ikke ranged eller mye damage men bobla og masse armor og god healing syntes dette er bedre enn healinga til shaman.
AT1S Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Shamans er ikke overpowerd. lettere sagt INGEN er overpowerd 5582365[/snapback] Det var ganske bra forklart. Alle skal være gode på sine områder. Slik er det bare, Blizz trodde Shaman kom til å bli for overpowered til og starte med, men der tok di feil. Endret 14. februar 2006 av Alexanderhagen
wailer Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Shaman er jo det letteste å ta for Palladin nesten... tror aldri jeg har tapt 1 1on1 mot en shaman
Ildflue Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg spiser Shamans med huntern min, bare å holde de på avstand.
qu3st Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Shamans suger kanskje som du seier i pve.Men dei er den mest imba rasen, ilag med warlock i pvp. Men i motsetning til ein warlock som må vere klar for og kjempe. Altso visst du planlegger ein duel mot warlock taper man som kjent nesten alltid. Men dersom vi angriper ein warlock uten at locken er klar for det er vinnersjansen større. Men med ein shaman er ikkje dette hjelp i heller. Dei har jo som allerde sagt i første tråden, mange gode angrep, dei har x antall totems, dei har healing, dei har travel form. Lykke til med og ta ein skilled shaman dersom du ikkje er warlock då.. 5581900[/snapback] Eller rogue med epix eller druid med resto eller warrior med MS Resten er vel blåbærpai når jeg tenker meg om 5581970[/snapback] Hva med en mage med to trinketer? (tenker på ToEp og den zg trinketen) Da eier man jo alt . Selv klarer jeg meg fint mot shaman uten de trinkete... Endret 16. februar 2006 av qu3st
kjetilkl Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Selv syntes jeg at shamans ikke er overpowerd, hva med paladins joda de har ikke ranged eller mye damage men bobla og masse armor og god healing syntes dette er bedre enn healinga til shaman. Skal du begynne å si at paladins er overpowered?? :!: lol ... riktignok har vi masse armor og healing og skjold, men det eneste det hjelper oss med er å leve 3 ganger så lenge som vi hadde gjort uten, - når vi da også har en dps som er 3 ganger så lav som en warrior, og er chance basert, skal du ha skikkelig flaks for å drepe noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå