Gå til innhold

Ny Telenor logo. Hva synes dere?

Millmax

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Den roterende 3D utgaven er jo for såvidt grei nok. men 2D utgaven synes jeg ser ut som en vissen blomst.

logo.gif

Endret av Millmax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den propellen er helt ok!

MEN, den passet IKKE til å være ved teksten i Telenor-logoen, synes jeg.

Det der passet ikke :no:

Skrevet

Dette er vel det mest mislykkede forsøket på fornyelse jeg noensinne har sett. De ser ut som et trekroners selskap med hovedkontor i kjelleren.

Latterlig, rette og slett.

Skrevet (endret)

Tja, logoen er vel sånn derre middelmådig.

Men, herregud for en irriterende reklame på IT-avisen og VG. Den er så irriterenda at de taper vel kunder på den.....

Personlig så syns jeg at den gode gamle logoen var best læll. Televerket...

Televerket.jpg

Endret av askare
Skrevet

I følge nyhetene i morges har logoen kostet et "titalls millioner" uten at vi fikk noen vettug forklaring for hvorfor de bytter.

Skrevet

Oi, er dette den nye Telenor logoen.. Trodde det var en reklame for damebind eller.no jeg som har rullet på diverse nettsider....

stygg var logoen uansett

Skrevet
Oi, er dette den nye Telenor logoen.. Trodde det var en reklame for damebind eller.no jeg som har rullet på diverse nettsider....

stygg var logoen uansett

5576616[/snapback]

Bananskall som noen kalte det. Men ser greia ja når du nevner damebind. Samme greia liksom.

Grei logo, men som noen sier.. detter er ikke Telenor. Det ligner mer på en logo for et design firma eller noe i den duren.

telenor.gif

Likte bedre den gamle. Den var mer forklarende og den hadde et poeng.. altså kommunikasjon. De burde heller ha fiksa den litt mer opp til dagens standard. Men det er nå bare min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...