Gå til innhold

Noen å spille med på bf2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anbefaler deg å joine en clan. Om du er interesert kan du bare klikke på linken i signaturen min. Kan si at vi spiller aktivt, med teamspeak hver dag! ;)

5574402[/snapback]

en blir jo kicka ut fra TLV bare for å ikke være så aktiv på TS/mirc, annbefaler ikke denne

Skrevet
Anbefaler deg å joine en clan. Om du er interesert kan du bare klikke på linken i signaturen min. Kan si at vi spiller aktivt, med teamspeak hver dag! ;)

5574402[/snapback]

en blir jo kicka ut fra TLV bare for å ikke være så aktiv på TS/mirc, annbefaler ikke denne

5582616[/snapback]

Haha, dagens. :!:

For det første, du spilte ALDRI online, du kan ikke bli kicket før du er inne i klanen, du signet ikke status til alle kamper (noen som sikkert er et must i alle klaner) og vi krever litt aktivitet utenom kampene. Tror ikke du har sjanse til å komme inn i noen klaner med det engansjemanget du viset.

Skrevet

5574402[/snapback]

5582616[/snapback]

Kom du i det hele tatt lenger enn try?

Og selv om vi spiller for å ha det gøy, kreves det at folk oppfører seg litt seriøst. Setter du ikke status før kamper ses det på som inaktivitet, og når vi ikke så deg på irc eller Teamspeak virket det som om du ikke brydde deg, bare var i TLV for å være med i en klan.

Jeg har aldri hatt det så gøy med klanspill som i TLV. Det er nettopp fordi folk er på irc og TS og bidrar til å skape et miljø innenfor klanen. Er du ikke med i dette miljøet faller du utenfor og vi gir heller plassen til noen som kan bidra også sosialt.

Skrevet

5574402[/snapback]

5582616[/snapback]

Kom du i det hele tatt lenger enn try?

Og selv om vi spiller for å ha det gøy, kreves det at folk oppfører seg litt seriøst. Setter du ikke status før kamper ses det på som inaktivitet, og når vi ikke så deg på irc eller Teamspeak virket det som om du ikke brydde deg, bare var i TLV for å være med i en klan.

Jeg har aldri hatt det så gøy med klanspill som i TLV. Det er nettopp fordi folk er på irc og TS og bidrar til å skape et miljø innenfor klanen. Er du ikke med i dette miljøet faller du utenfor og vi gir heller plassen til noen som kan bidra også sosialt.

5582835[/snapback]

Kunne aldri vært mer enig! Aktive folk skaper et godt miljø!

Skrevet

TLV er en konge klan.

Vi har verdens kuleste folk, og alle står på og gjør det de kan for at vi skal bli gode, og ha det gøy sammen. Passer du ikke inn (at du f.eks ikke er aktiv nok), kommer du ikke inn. For at vi skal bli kjent med hverandre så må du nok henge på IRC og Teamspeak med oss.

Det tok ikke lang tid for meg å bli kjent med folka i klanen, jeg ble medlem for under en måned siden.

Skrevet
TLV er en konge klan.

5582901[/snapback]

The Last Vikings :love:

5583162[/snapback]

Takk Takk. Har du et spesielt forhold til oss? :tease:

jeg kan godt joine clanen. Vil gjerne. Hvordan gjør jeg dette?

5583268[/snapback]

Trykk på linken i signaturen min å fyll ut søknadssjema.

Skrevet (endret)
The Last Vikings  :love:

Takk Takk. Har du et spesielt forhold til oss? 

Eg trur nok han ler av dere. Pga: Han kom ikkje inn i The last Vikings etter å ha søkt. 2 veker etter på var han på try i catch :!:

.......¨

trur eg da :p

Endret av brd
Skrevet
The Last Vikings  :love:

Takk Takk. Har du et spesielt forhold til oss? 

Eg trur nok han ler av dere. Pga: Han kom ikkje inn i The last Vikings etter å ha søkt. 2 veker etter på var han på try i catch :!:

.......¨

trur eg da :p

5584092[/snapback]

Sier litt at han kom oss Catch og ikke hos oss :tease: .

Skrevet

5574402[/snapback]

Tipper dere ble litt skremt når dere tapte de 3 første omgangene mot oldisene i BFBoys i går. :p Synd dere klarte å nulle oss i siste omgang. Vi rota bort seieren der. :(

Skrevet
TLV kan suge kuken min. De sa at jeg kunne bli med så sendte jeg søknad og 5 minutter senere fikk jeg:

"Beklager, men vi tok opp en annen til tryout"

5584699[/snapback]

:thumbdown:

Folk som oppfører seg som drittunger er ikke akkurat etterspurt i klanmiljøet.

Godt klanen jeg er i har 25 år som aldersgrense.

Skrevet (endret)

5574402[/snapback]

Tipper dere ble litt skremt når dere tapte de 3 første omgangene mot oldisene i BFBoys i går. :p Synd dere klarte å nulle oss i siste omgang. Vi rota bort seieren der. :(

5584663[/snapback]

Vi ble helt jævlig skremt. Zylark på bf.no forumet hadde jo spådd en STORseier til oss, men vi manglet vår viktige CL, og hadde ikke TS, ei heller noe taktikk før rett før kampen. Så vi var uforberedte. Hadde alt gått etter planen før kampen, så hadde nok dere blitt rimelig godt banket :p

Edit: Hvem er egentlig du?

TLV kan suge kuken min. De sa at jeg kunne bli med så sendte jeg søknad og 5 minutter senere fikk jeg:

"Beklager, men vi tok opp en annen til tryout"

5584699[/snapback]

1. Det er jo faen meg ikke rart når du spammer med 30 søknader :hrm: Edit: Sorry, det var en annen som hadde gjort det! :)

2. Det er en standard melding som kommer til alle som får, nei.

3. Har jeg noengang lovet deg plass? NEI!1 Jeg har bare sagt at du kan søke.

-Slike som deg fortjener ikke plass i en klan engang!

Endret av Zevs.
Skrevet
TLV kan suge kuken min.

5584699[/snapback]

Trur ikkje dei har noe imot det. :whistle:

5584819[/snapback]

Den var så tørr at jeg tok den ikke engang.....

Men du, fikk du avslag fra oss og søkte hos Catch? Om dette er tilfelle er det jo en skam :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...