black_sheep Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 hei har nettopp fått tilbake min SEk700i fra reprasjon. vært borte i drøye 5 mnd. men uansett...den virker som bare det, bortsett fra at dekningen er litt rar. hjemme, ute og ellers er det bra dekning.Men med EN gang jeg går inn på skolen blir det intet nett eller kun nødanrop. alle andre kjente på skolen har dekning, tilåmed de med samma tlf. hva er grunnen? og hva bør jeg gjøre? takker
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Oppdater, fikk mye bedre dekning med min k750i.
TheScorp Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Eller du kan gjøre slik som de gærningene gjør hvor jeg jobber.... Forlange at Telenor monterer flere sendere inne i bygget...
Hedonism Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Eller du kan gjøre slik som de gærningene gjør hvor jeg jobber.... Forlange at Telenor monterer flere sendere inne i bygget... 5577163[/snapback] Og det klarte de å klage seg til?
8483838383 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 (endret) Har du samme operatør som de kameratene dine som har dekning? Hvis du har det, er det feil på telefonen. Endret 9. februar 2006 av Yngvejos
Skavold Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Hva skal du med mobiltelefon på skolen uansett? Men, det kan fort hende at antennen din er ødelagt, i hvert fall delvis, slik at den er svært kresen på signaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå