Gå til innhold

Noen spm om forsikringssak med Polakk


toranv

Anbefalte innlegg

En venn av meg kræsjet i dag, med en polakk på norske veier. Verst tenkelige scenario ifølge meg. Det var hans skyld og med tanke på bonus lurer jeg på hvordan dette skal gå. Er det noen mulighet for å slippe egenandelen hans siden han er polakk og de er vel utenfor EU, trenger litt juridisk hjelp.

 

Så hvis noen har vært borti liknende så vær så snill og hjelp til.

 

Mvh Toran

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En venn av meg kræsjet i dag, med en polakk på norske veier. Verst tenkelige scenario ifølge meg. Det var hans skyld og med tanke på bonus lurer jeg på hvordan dette skal gå. Er det noen mulighet for å slippe egenandelen hans siden han er polakk og de er vel utenfor EU, trenger litt juridisk hjelp.

 

Så hvis noen har vært borti liknende så vær så snill og hjelp til.

 

Mvh Toran

5572664[/snapback]

 

Hvis det var vennen din sin skyld er det forsikringsselskapets jobb å finne ut av dette. Regner med at det ble levert skademelding. Bonustap blir det uansett, så fremt polakken har alt sitt på det tørre.

 

T'Weed

 

Edit: leste nok litt feil, og har forandret innlegget mitt ut fra at det var din venns skyld. Var det polakkens skyld er det fremdeles forsikringsselskapets oppgave å ordne opp.

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar
En venn av meg kræsjet i dag, med en polakk på norske veier. Verst tenkelige scenario ifølge meg. Det var hans skyld ....

Hans skyld? Din venns? Eller polakens? Egenandelen er gjerne knyttet til forsikringsavtalen. Høyere enegandel - lavere forsikringspremie. Din venn stiller dårlig der. Be ham lese forsikringsavtalen grundig. Den sier det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...