Gå til innhold

MacGyver Returns - A Narrow Escape


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

hvor er hockeyen? og hva er det med det ekstra laget rundt magen?

den ekte Mcgyver døde ut for lenge siden. synes ikke det bør lages en ny film av han. la han være den helten alle husker han som, med hocky og gode forslag til å lage bomber. (f eks. sukker og en tannpirker?)

 

Ny mcgyver fil kan bare ende opp som en fiasko IMO.

 

Edit: leste ikke alle postene. fant ut at det var en reklame nå. men jeg synes fortsatt det jeg skrev.

Endret av Morgh
Lenke til kommentar
hvor er hockeyen? og hva er det med det ekstra laget rundt magen?

den ekte Mcgyver døde ut for lenge siden. synes ikke det bør lages en ny film av han. la han være den helten alle husker han som, med hocky og  gode forslag til å lage bomber. (f eks. sukker og en tannpirker?)

 

Ny mcgyver fil kan bare ende opp som en fiasko IMO.

 

Edit: leste ikke alle postene. fant ut at det var en reklame nå. men jeg synes fortsatt det jeg skrev.

5615842[/snapback]

 

 

Richard Dean Andersan har lenge gjort det, i mine øyne, meget bra som col. Jack O'Neil i Stargate SG-1, vi trenger ikke mer MacGyver.

Lenke til kommentar

Hmmm... Vet ikke om jeg skal le eller grine...

MacGyver har gått oppigjen og oppigjen så mange runder nå at det er oppbrukt og burde snart vere slutt og kjøpt inn en ny serie, men på den andre siden-kommer det en ny sesong av creschows malerskole eller hva f... de nå hette så tar jeg gjerne en mac sesong til ;)

TV2 og serier->sendetider er en dårlig mix, forstår ikke hvorfor de ikke kan gjøre det litt mer tilrettelagt for tv-seerne?

Lenke til kommentar

Yikes!! Jeg har jo fulgt godt med på Star Gate serien, og han har jo vært ganske veltrent der....

 

Men hva i alle dager er dette?? Kjenner jo knapt fyren igjen. Jeg vet han har en mindre rolle i SGC nå, men han er jo fortsatt med er han ikke??

 

Dette må ha blitt spilt inn i feiren eller noe før han trener seg opp til en ny sesong av SGC.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...