Gå til innhold

Muslim Rave Party Sensation


abcd423417984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan EGENTLIG er det dere laster ned videoen? Jeg høyretrykker, klikker "save link as" og jeg får en bitteliten fil som ikke kan gjøre noe... Hva gjør jeg galt? Jeg MÅ ha den videoen!

5584804[/snapback]

Se på koden til .html fila, finn taggen hvor videoen er lagt til, kopier den relative adressen sammen med adressen til hvor .html fila ligger og last ned.

 

Selv syntes jeg kristne vekkelsesmøter med tungetaling og "I say halleluja *halleluja*. I say HALLELUJA *HALLELUJA*, do you want to find the Jesus in you? *halleluja*" er mye festligere.

Musikken kan brenne. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hvordan EGENTLIG er det dere laster ned videoen? Jeg høyretrykker, klikker "save link as" og jeg får en bitteliten fil som ikke kan gjøre noe... Hva gjør jeg galt? Jeg MÅ ha den videoen!

5584804[/snapback]

Se på koden til .html fila, finn taggen hvor videoen er lagt til, kopier den relative adressen sammen med adressen til hvor .html fila ligger og last ned.

 

Selv syntes jeg kristne vekkelsesmøter med tungetaling og "I say halleluja *halleluja*. I say HALLELUJA *HALLELUJA*, do you want to find the Jesus in you? *halleluja*" er mye festligere.

Musikken kan brenne. :)

5613165[/snapback]

Ble vel en dobbeltpost i dag gitt...

 

Musikken dems er konge, sitter her på rommet mitt med fjernkontrollen i hånda og den andre hånda under dyna og ser på tyske beibs som synger gospel, mye fint å se på der :) Men så kommer det en gammal gubbe uten sangstemme som løper rundt og slår ned andre imens han skriker "HALLELUJA! HOISANA! JESUS!!", han burde serriøst søke hjelp, vet ikke om han er en sånn tysk kjendis, men han er på den der ES-TV greia!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...