Gå til innhold

Redigering av signaturer


Anbefalte innlegg

Er det så mange signaturar som må endrast på at det tar for lang tid å kopiere signaturen, sende ein PM med signaturen og ein melding om at den er fjerna for så å slette signaturen?

 

For eksempel: Per har ein signatur på 5 linjer:

 

1: egjle

2: fefl

3: feef

4: fefe

5: fefeh

 

Kva om du kopierer signaturen, limer den inn i ein PM og skriv "Har fjerna signaturen din sidan den var for lang", eventuelt eit ferdig oppsett som dykk har for dårlig emnefelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det så mange signaturar som må endrast på at det tar for lang tid å kopiere signaturen, sende ein PM med signaturen og ein melding om at den er fjerna for så å slette signaturen?

 

For eksempel: Per har ein signatur på 5 linjer:

 

1: egjle

2: fefl

3: feef

4: fefe

5: fefeh

 

Kva om du kopierer signaturen, limer den inn i ein PM og skriv "Har fjerna signaturen din sidan den var for lang", eventuelt eit ferdig oppsett som dykk har for dårlig emnefelt.

5709503[/snapback]

Det er akkurat det jeg sier. Jeg skjønner ikke det.

Lenke til kommentar

Kan tenke meg at jeg har trødd mang en bruker på tærne når det gjelder dette emnet. Men jeg har i allefall (stort sett, håper jeg), sendt en PM til brukere hvor jeg har skrevet f.eks "Fjernet signatur grunnet brudd på ettellerannet", samt at jeg legger igjen nick i signatur. Stort sett går det bra, men det finnes brukere som kunne drept for mindre. "Hvorfor FxEN fjerna du signaturen min?? BILDE ER JO FOR FxEN LOV! LÆR DEG REGLENE! SOPER!" osv.

 

Til de av dere som tror at å moderere samtlige brukere er en lett jobb, tar dere feil. Jeg får mang en gang en overhøvlig av dama når jeg sitter og prøver å gå igjennom forumrapportene (som ikke er rent få). Sett at det er 20 rapporter og det tar deg 2 minutter å gjøre noe med hver, så er du plutselig oppe i 40 minutter. I tillegg til at du har MSN, noe en del brukere benytter seg av.

 

Ja - Jeg forstår problematikken, JA jeg forstår at mange av dere synes det er litt håpløst til tider, men jeg kan forsikre dere om at vi prøver så godt vi kan. Stort sett er det mulig å reversere feil som er gjort, kom med en god, saklig PM til den aktuelle moderator, så løser det seg stort sett.

 

OG - Klager til en enkelt moderator tas først og fremst med den enkelte, ikke over en hel tråd.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...