Gå til innhold

Redigering av signaturer


Anbefalte innlegg

Hvem er det som har vært så frekk å redigere signaturen min? Jeg har aldri lest noe om at det ikke var lov å bruke forumkoder i signaturen, så lenge det ikke overgår 4 linjer eller unormal høyde, ikke inneholder bilder eller styggeskap.

Nå må jeg lete opp sitatet jeg hadde i signaturen min, samt komme på hva jeg hadde der av linker. En navnløs nazi-moderator har tatt seg friheten med å bare fjerne signaturen min og erstatte den med hovent preik.

Hva med en liten beskjed på PM? Da hadde jeg selvsagt fjernet formatet med en gang.

En moderator skal ikke provosere folk med frekke kommentarer, så en del av moderatorene gjør ikke jobben sin skikkelig!

 

PS: Takket være at Opera ikke laster sidene på nytt når jeg trykker bakover, fikk jeg hentet frem signaturen igjen.

Den så slik ut:

 

Regelbrudd?

 

Edit: Se innlegget mitt lenger nede. Signaturen var ikke size=4 engang! At det er mulig...

Endret av anth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faktisk så tviler jeg på at det var size=4 også.

Bilde av den delen av signaturen min som skulle være sze=4:

user posted imageDenne teksten er size 4 og fet

 

Edit: Synes moderatoren skal komme med en unnskyldning, om han i det hele tatt tør å stå frem.

5561067[/snapback]

 

Vel.. om du finner han så kan du henge han opp ned i ett tre og daske han :love:

Lenke til kommentar

Enig med deg. Det må da være mulig å sende ein PM så vedkommande kan endre den sjølv. Kommunikasjon kalles det.

 

#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke [/size] for å begrense størrelsen.

 

Edit, las litt nærmare no.

Musikksmaken

Musikksmaken

Musikksmaken

Musikksmaken

 

Blah...feiler koden min da?

Endret av zeph
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...