Gjest Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Men dette er ikke til å bli snakket om i denne tråden.
shizz kebab Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Lol. Ok trevakt, men kan jo hende noen faktisk setter pris på det?
Gjest Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 mm, ja, det kan diskuteres.. kanskje 1/8 eller 1/9 av de som spiller WoW. eller kanskje 1/7!! -kødda
fetaosten Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 mm, ja, det kan diskuteres.. kanskje 1/8 eller 1/9 av de som spiller WoW. eller kanskje 1/7!! -kødda 5563084[/snapback] Vi har et rimelig nytt build også, men vi raider bare MC to ganger i uken, så kunne ikke fått samme progress.. første raid luci->garr, andre raid : onyxia+ geddon og shazz. så ventet vi vel 1-2 uker og nå er vi på wiping på raggy Første try i går, fikk han ned til 49% før sons, mens siden vi er noobs (dvs alt for få har tenkt på fr før vi faktisk kom til raggy..) ble vi rapet av han Gi det en uke eller to tipper jeg
.Marcus Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Tok raggi ned for 3. gang i går, 18% før sons, og de to beste magene kunne ikke komme
wonnim Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Kanskje denne tråden kan bli omdøpt? Til "Den store MC-skrytetråden" eller lignende. Det er faktisk ikke veldig stort å ta hele MC lenger, men de som har en trang til det, kan jo få et eget sted å poste.
StorPeder Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg synes det er tåperlig med BC. Spesielt at det kommer bloodelves. Og spesielt at det blir lvl70. Og spesielt at de i lvl60 drar vekk fra Orgirimar og Ironforge, ut til det nye landet. 5563029[/snapback] Hahahahaha De kommer nok tilbake en gang
genetex Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Nei, de venter til alle level 50 + er inne i outland, låser de porten, brenner ned Og/IF og gjør slik alle som spiller må høre på deep purple - smoke on the water LOLz.
OscarWoHA Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Selv om UBRS bare er 15-man, er den hensynsløst mye lettere enn MC. Det kreves knapt taktikk - med unntak av Drakkisath - og alt er veldig "straight forward". Nå er UBRS en 10-mann instance, så det du sier blir å sammenligne 15-mann UBRS med 60-mann MC. Edit: Fikset litt på rekkefølgen av ord. Endret 7. februar 2006 av Meldarion
Dux ducis Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hæ? Folk tar jo MC på en kveld nå for tiden?
TRS Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 her er det vel snakk om "første gang" eller "de første gangene" da
Rata101 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Kanskje denne tråden kan bli omdøpt? Til "Den store MC-skrytetråden" eller lignende. Det er faktisk ikke veldig stort å ta hele MC lenger, men de som har en trang til det, kan jo få et eget sted å poste. 5563563[/snapback] De som har trang til å si "din noob, det har jeg gjort før" burde også få seg sin egen tråd... Begynner å bli litt lei av folk som sier "det er ikke stort lenger", "det er ikke kult lenger". Fra ditt subjektive synspunkt er det kanskje ikke kult å ha tatt MC lenger, men jeg er sikker på at du synes det var kult en gang du og. Hvis man er med på å ta MC med et guild der ingen har gjort det før, så er det vel akkurat like forbanna kult som for et år siden. Poenget her er vel om folk har det gøy. Om det var en personlig seier som et resultat av samarbeid med andre guildmates. Ikke om andre synes du er kul eller ikke. Folk sier liksom "ja det var værre før ja... da hadde vi ingen guides, og vi måtte SVØMME fra Easter Kingdoms til Kalimdor!!1" So...? Da har du gjort noe som ingen kan gjøre etter deg da. Hurra for dét. Men, du trenger vel ikke å hovere overfor andre bare fordi de begynte å spille WoW etter deg? Hva er vitsen, annet enn å si "I=WINNAR YUO=LOSAR"... Skolegårdsmentalitet spør du meg... EDIT - la til et par ord. Endret 7. februar 2006 av Rata101
Hjelmn Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Guildet mitt R O N I N har nå tatt fra luci til golemagg på 7 dager =) golemagg gikk ned i går på første forsøk.. 30/1: første gang for guildet i MC... vi tar Luci og Magmadar ned.. 01/02:Luci og magmadar ned igjen, men vi tar med oss gehennas ned til bakken.. 02/02: Garr ned på 2. forsøk, vi prøver oss også på Baron Geddon og får han til 1% på 2 forsøk, men vi måtte gi opp grunnet sent 02/04: vi går inn for å ta ned Baron Geddon og finner ut at vi skal ta shazzrah i samme slengen 02/05: Golemagg går ned på første forsøk Er stolt av guildet mitt =) ser andre guild på servern brukte 1mnd og 2uker på samme ting. 5560171[/snapback] Vi tok hele MC unntatt ragna på vårt første run... Det er vel ca 1 måned siden nå
wonnim Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Kanskje denne tråden kan bli omdøpt? Til "Den store MC-skrytetråden" eller lignende. Det er faktisk ikke veldig stort å ta hele MC lenger, men de som har en trang til det, kan jo få et eget sted å poste. 5563563[/snapback] De som har trang til å si "din noob, det har jeg gjort før" burde også få seg sin egen tråd... Begynner å bli litt lei av folk som sier "det er ikke stort lenger", "det er ikke kult lenger". Fra ditt subjektive synspunkt er det kanskje ikke kult å ha tatt MC lenger, men jeg er sikker på at du synes det var kult en gang du og. Hvis man er med på å ta MC med et guild der ingen har gjort det før, så er det vel akkurat like forbanna kult som for et år siden. Poenget her er vel om folk har det gøy. Om det var en personlig seier som et resultat av samarbeid med andre guildmates. Ikke om andre synes du er kul eller ikke. Folk sier liksom "ja det var værre før ja... da hadde vi ingen guides, og vi måtte SVØMME fra Easter Kingdoms til Kalimdor!!1" So...? Da har du gjort noe som ingen kan gjøre etter deg da. Hurra for dét. Men, du trenger vel ikke å hovere overfor andre bare fordi de begynte å spille WoW etter deg? Hva er vitsen, annet enn å si "I=WINNAR YUO=LOSAR"... Skolegårdsmentalitet spør du meg... EDIT - la til et par ord. 5565999[/snapback] Man kan vri et innlegg til utrolig mange ting. Jeg mente selvfølgelig ikke å hovere ovenfor andre, men jeg ser ikke poenget i å lage en ny tråd hver gang noen har tatt MC. Derfor kom jeg med forslaget mitt. btw, MC var vanskeligere før. Selvom man er i et guild hvor ingen har gjort det før, så er det mange nok guider til at det skal gå greit likevel.
Rata101 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Man kan vri et innlegg til utrolig mange ting. Jeg mente selvfølgelig ikke å hovere ovenfor andre, men jeg ser ikke poenget i å lage en ny tråd hver gang noen har tatt MC. Derfor kom jeg med forslaget mitt. btw, MC var vanskeligere før. Selvom man er i et guild hvor ingen har gjort det før, så er det mange nok guider til at det skal gå greit likevel. 5566733[/snapback] Sorry, det det var overilt av meg å angripe deg personlig, men jeg tror det er mange som ville postet "HERREGUD, OLD!11" hvis det ble en dedikert MC skrytetråd også. Selv om det finnes mange guides der ute, så betyr ikke det nødvendigvis at folk bestemmer seg for å bruke dem. Dessuten står det respekt av alle som klarer å stable sammen et raid med 40 stykker som samarbeider seg gjennom MC uansett, det mener nå jeg hvertfall. Når folk disser de som er glade for å prestere i MC, så synes jeg det virker som det er vel så mye for å punktere ballongen som for å dele informasjon med andre, og da skjønner jeg ærlig talt ikke vitsen med å poste i det hele tatt.
kurrikill Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 vi gikk fra garr til sulfuron(downet)på en kveld...(Rosene<3)
dor123 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Pointe med tråder som dette 1år etter spille kom ut,hvem bryr seg om at en guild klarer noen få bosser på en uke i MC!kan heller skrive en skryte tråd når dere klarer hele MC på under 1 time og 22min da vettu,og med link til film!!
wailer Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 MC frem til, men ikke medregnet, Majordomo, kan regnes som et oppskalert UBRS-run. Majordomo krever litt mer taktikk sammenlignet med de andre bossene i MC. Ragnaros er meget gear-dependent - hvertfall til man har nok tier2 til å ta han uten buffs (Go GE ^^). BWL derimot. Med unntak av MT's, er BWL mer taktikk, enn gear-dependent. Kan man taccs, kan man lett ta Razorgore i blått 5560323[/snapback] Jin`do er en av de letteste bossene hvis man bare vet hva man skal gjøre.. Vi tar han like lett vær gang.. Fear på stormscale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå