Walts Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Guildet mitt R O N I N har nå tatt fra luci til golemagg på 7 dager =) golemagg gikk ned i går på første forsøk.. 30/1: første gang for guildet i MC... vi tar Luci og Magmadar ned.. 01/02:Luci og magmadar ned igjen, men vi tar med oss gehennas ned til bakken.. 02/02: Garr ned på 2. forsøk, vi prøver oss også på Baron Geddon og får han til 1% på 2 forsøk, men vi måtte gi opp grunnet sent 02/04: vi går inn for å ta ned Baron Geddon og finner ut at vi skal ta shazzrah i samme slengen 02/05: Golemagg går ned på første forsøk Er stolt av guildet mitt =) ser andre guild på servern brukte 1mnd og 2uker på samme ting. Endret 6. februar 2006 av djrabbit88
ahpadt Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Ikke for å skalere dette veldig ned, men det er såpass lenge siden MC kom, at det er så utrolig mange walkthroughs for hele MC at nybegynnere ikke skal ha store problemer.
dnthalhuk Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 MC er jo en vits nå vs hva det var før. Det er kommet bedre blue items (DM), det er mange guider på taccs i MC, mange nye level 60 vet generelt mer om WoW nå enn før (kan være deres andre, tredje level 60). Så alt i alt syns jeg det ikke er så stort. Men gratulerer.
jocke Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 MC frem til, men ikke medregnet, Majordomo, kan regnes som et oppskalert UBRS-run. Majordomo krever litt mer taktikk sammenlignet med de andre bossene i MC. Ragnaros er meget gear-dependent - hvertfall til man har nok tier2 til å ta han uten buffs (Go GE ^^). BWL derimot. Med unntak av MT's, er BWL mer taktikk, enn gear-dependent. Kan man taccs, kan man lett ta Razorgore i blått
OC-Freak Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hadde du sagt at dere hadde tatt ned Jin'do the hexxer i ZG på første forsøk (uten erfaring fra MC/BWL/onyx) hadde jeg heller vært mer imponert Vår guild klarer ZG utenom denne her fyren som virker å være usannsynlig hard Vi er ikke nok medlemmer for 40 manns raid enda.
Rata101 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 MC frem til, men ikke medregnet, Majordomo, kan regnes som et oppskalert UBRS-run. Majordomo krever litt mer taktikk sammenlignet med de andre bossene i MC. Ragnaros er meget gear-dependent - hvertfall til man har nok tier2 til å ta han uten buffs (Go GE ^^).5560323[/snapback] Jeg synes heller ikke at MC er veldig utfordrende lenger, men å sammenligne det med UBRS er bare feil. Trashmobs fights er helt annet enn trashmobs i UBRS. Boss taktikkene i UBRS er også mye enklere og veldig annerledes fra MC. BWL derimot. Med unntak av MT's, er BWL mer taktikk, enn gear-dependent. Kan man taccs, kan man lett ta Razorgore i blått 5560323[/snapback] Ta Razorgore i blått... Sikkert mulig... Lett? I don't think so... Og hva med Vaelastrasz? Hva er taktikken for andre enn MT's der? Spamme damage, spamme healing, håpe på det beste.
jocke Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) MC frem til, men ikke medregnet, Majordomo, kan regnes som et oppskalert UBRS-run. Majordomo krever litt mer taktikk sammenlignet med de andre bossene i MC. Ragnaros er meget gear-dependent - hvertfall til man har nok tier2 til å ta han uten buffs (Go GE ^^).5560323[/snapback] Jeg synes heller ikke at MC er veldig utfordrende lenger, men å sammenligne det med UBRS er bare feil. Trashmobs fights er helt annet enn trashmobs i UBRS. Boss taktikkene i UBRS er også mye enklere og veldig annerledes fra MC. Om du tenker på at UBRS er 15-mann, og MC er 40-mann, vil jeg si at det er temmelig likt. Ja, ting er annerledes, man skalert på en vanskelighetsgrad, er det temmelig likt imo. BWL derimot. Med unntak av MT's, er BWL mer taktikk, enn gear-dependent. Kan man taccs, kan man lett ta Razorgore i blått 5560323[/snapback] Ta Razorgore i blått... Sikkert mulig... Lett? I don't think so... Og hva med Vaelastrasz? Hva er taktikken for andre enn MT's der? Spamme damage, spamme healing, håpe på det beste. 5560637[/snapback] Vel, har hørt om flere som har tatt Razor med mesteparten i blått. Gearwise er Razor lettere enn Ragnaros. Jo lenger inn man kommer i BWL, jo mer gear-dependent er det. Men jeg vil si at BWL er 1/3 gear, og 2/3 taccs. Endret 6. februar 2006 av jallakim
Treblad Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Selv om UBRS bare er 15-man, er den hensynsløst mye lettere enn MC. Det kreves knapt taktikk - med unntak av Drakkisath - og alt er veldig "straight forward".
jocke Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Selv om UBRS bare er 15-man, er den hensynsløst mye lettere enn MC. Det kreves knapt taktikk - med unntak av Drakkisath - og alt er veldig "straight forward". 5560745[/snapback] Sant nok. Men det er MC også :<
mobilfreek Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) luci til domo kan jo gjøres på 1-2 dager med fresh guild nå siden alle vet så mye om MC(guider osv) Endret 6. februar 2006 av mobilfreek
Reached Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 vel siden ingen har gratulert deg ennå så får vel jeg det.. Gratulerer! :!:
Exeter Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg er ganske stolt av at vi tok Nef. for andre gang igår på første forsøk, med kun 2 døde. Som sagt, dette betyr jo ingenting lenger, men alle syntes jo det er kult første gangen man tar en boss.
henrik_s Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Vel, Nefarian er vel fortsatt stort Grattis!
qu3st Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Vi brukte ca 14 dager fra luci til ragnaros var nede
Marti Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg tok Nefarian i blått gear !!11eleven!! 5561423[/snapback] Haha trengte du blått gear? Brukte bare trashgear jeg. Alene xD.
chokke Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg tok Nefarian i blått gear !!11eleven!! 5561423[/snapback] Haha trengte du blått gear? Brukte bare trashgear jeg. Alene xD. 5562283[/snapback] ahaha noob! jeg gikk naken og baklengs og sto på hodet!
Gjest Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hva vil skje med MC og BWL når Burning Crusade kommer? de blir kanskje low level intances.
shizz kebab Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Tipper det blir noe sånt som at man ikke kan gå inn i MC om man er lvl 63+ elns.
Gjest Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg synes det er tåperlig med BC. Spesielt at det kommer bloodelves. Og spesielt at det blir lvl70. Og spesielt at de i lvl60 drar vekk fra Orgirimar og Ironforge, ut til det nye landet. Endret 6. februar 2006 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå