Gå til innhold

Hjelp med formatering av pc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om firma eller privatperson som kan formatere min bærbare Toshiba 2450-s203 uten at det koster for mye. Fikk et tilbud på 395kr, men det var på Vikersund. Har bil så kan bringe den på døra hvis det er i nærheten av Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Noen som vet om firma eller privatperson som kan formatere min bærbare Toshiba 2450-s203 uten at det koster for mye. Fikk et tilbud på 395kr, men det var på Vikersund.  Har bil så kan bringe den på døra hvis det er i nærheten av Oslo.

5559852[/snapback]

Hvorfor ikke spare bryet og heller formatere den selv?

Er forresten ganske bra feilposta :)

Endret av Cultofluna
  • 11 måneder senere...
Skrevet
Gammel tråd igjen, den er et år gammel

06/02-2006 : 10:30

De nyeste postene vil alltid stå først.

7907359[/snapback]

;) Weee..Nå vet jeg om det...Ser aldri på slikt...Poster kun på interessange emner... :!:

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Hvilket operativsystem? Hvis windows XP/Professional går det helt greit aleine :yes:

Linux er litt mer vrient da..

7906815[/snapback]

Linux er ikke særlig mye verre enn Windows. Det eneste man trenger er litt mer kunnskap (om man installerer de litt mer avanserte distroene).

Skrevet
Hvilket operativsystem? Hvis windows XP/Professional går det helt greit aleine :yes:

Linux er litt mer vrient da..

7906815[/snapback]

Linux er ikke særlig mye verre enn Windows. Det eneste man trenger er litt mer kunnskap (om man installerer de litt mer avanserte distroene).

7921570[/snapback]

Linux suger kuk uansett....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...