xD^^ Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hei, jeg skal ha en skoleoppgave om CS, og jeg har et par spørsmål. - Hvor mange versjoner av CS finnes det? CS 1.1, 1.5, 1.6 osv.... - Valve lagde først Half Life, så lagde noen Counter-Strike, som kjører som en mod over Half Life? Er dette rett? - Andre viktige ting jeg bør få med i oppgaven? Takker for alle svar!
Matias Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Her er det i hvertfall svar paa de to foorste spoorsmaalene dine: http://www.nesc.nu/?dest=aboutcs Det er mye annet du kan si om CS ogsaa. Kanskje hvordan en clanmatch spilles, ogsaa kan du ta med hvordan ulike konkuranser som finnes (CPL, WCG osv.) og nevne noen store lag og "legender" innen CS. Hva som gjoor det saa populaert, og hvorfor blir man hekta. Endret 6. februar 2006 av -Mithrandir-
Rampage Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hva slags oppgave er det snakk om? Hva er det oppgaven går ut på? Lage en oppgave om CS slår sikkert garantert feil bare så du vet det
xD^^ Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 Jeg vet ikke helt om læreren bryr seg om CS nei.... Men det er engelsk oppgave, 'My Topic'. ..
Zeph Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Det som er viktig er at du skriv på ein måte som gjer at dei som aldri har høyrt om CS blir fenga av teksten. Ikkje gå i fella ved å skrive for mange ord og uttrykk ingen andre enn CS-spelarar kjenner til.
xD^^ Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 Har tenkt sånn ja. Jeg forteller min egen mening, og forklarer så enkelt som mulig. Ved alle ord som B1 og B2, forklarer jeg. Får se hvordan det går.
SvennAndre Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Etter at HL ble laget, laget mike dussaud (noe sånt sjekk valve sine staff sider for korrekt stavelse) og en kompis CS mens de gikk på college.. De skulka de meste fag, og satt på rommet og skrev kode.. Etterhvert som de ble ferdige og la ut betaen, ble den lasta ned av mange folk og fra da var CS en kjempesuksess. Etterhvert ble de tilbydt jobb hos Valve med videreutvikling av CS. De jobbet med cs/hl/hl2 etc etc.. Alt detta husker jeg fra da de var på TG og hadde konferanse og fortalte alt detta, så det er fakta
xD^^ Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 Det skal vare i 3-5 min. 5560919[/snapback] Hold kjeft og skriv din egen stil du, mobber.
SKAÐI Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Skal skrive lignede uhm 1500 tegn som skal inn i lokalavisa Huff, hva har jeg begitt meg utpå nå?
A.J Green Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Herregud, er det ikke hardcore gaming tabu der du kommer fra? Hadde jeg gjort noe lignende hadde jeg fått høre det helt til graven!
xD^^ Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 Herregud, er det ikke hardcore gaming tabu der du kommer fra? Hadde jeg gjort noe lignende hadde jeg fått høre det helt til graven! 5563335[/snapback] Sikter du til meg?
ErlendRU Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Herregud, er det ikke hardcore gaming tabu der du kommer fra? Hadde jeg gjort noe lignende hadde jeg fått høre det helt til graven! 5563335[/snapback] Sikter du til meg? 5563959[/snapback] Er man nerd så er man nerd.
DDDD Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Fortell gjerne om hvor mange som spiller det og hvordan en gjennomsnittlig CS-nerd ser ut (bleik, syltynn osv...).
Bear^ Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 En viktig faktor å få med på en slik oppgave er den voldsomme blesten og hyppingen rundt CS. Må vel være verdens mest hyppa online spill per dags dato. Få også med en CS nerds generelle kost, deriblant Grandiosa og Cola (har ennå ikke sett et LAN bilde hvor CS er spillet konstant som IKKE innholder de 2 faktorene). Og det er også viktig å få med seg at CS spilling gir mer negativt enn positivt (som blek, feit og kvisete hud, lutet holdning, angst (om noen overasker en overnervøs CS spiller ved å hoppe rett fremfor vedkommende person når han runder et hjørne, må regne med å bli stukket av kniv fra CS spilleren, ettefulgt av ordene "eid") og generel asosialitet. En annen ting å innkludere er en utdypende studie i CS generelle oppskrift: 1. Spring 2. Skyt 3. Dø Repeter om nødvendig. Og sist men ikke minst, det sinsvake dårlige leveldesigne som et CS brett består av (ikke Valve sine, men communityets). Mer kjedelig level designe har jeg ikke sett makan til. Det skulle være nok til en utfyllende oppgave om CS. Husk å få med negative og positive tinger med spillet, og post her om du finner noen gode grunnlegende positive ting ved CS for det har jeg jammen ta ikke funnet. Det var alt fra meg, takker for at du tok den tid til å lese.
A.J Green Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Nå er det vel ikke et LAN han skal skildre. Det med leveldesign er forsåvit riktig, men har ingenting å si for hva som gjør cs så populært. Og det er vel det som er essensen av oppgaven, hvorfor det har blitt så populært.
Bear^ Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Ja hvorfor har det blitt så populært da? 5569791[/snapback] Ja det lurer jammen ta jeg å på, men i alle år (ca 6 nå) har jeg ikke klart å få et eneste godt svar på det. Mye babbel ja, men ingen konkret svar på hvorfor.
xD^^ Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 *Snipp 5565950[/snapback] Stod det noe der? Ja hvorfor har det blitt så populært da? 5569791[/snapback] Det må jo være teamplayet. Det må være det, det er det. Første CS kom ut i 1999, og det spilles fortsatt. Vanlige multiplayerspill har en levetid på 2-3 år. Og, så kan det jo være en liten faktor at det kreves lite av maskinen, spesielt CS 1.6, CS:S krever vel mer, men så er CS 1.6 mest spilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå