Gå til innhold

Noen som kan anbefale kort

NettKid

Anbefalte innlegg

Skrevet

du kan riktignok ta en tur på bruktmarkede og se om du kan finne noen billige 6800NU kort, men tror ikke du vil merke den altfor store ytelses økningen med tanke på resten av systemet ditt.. no offence ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal love deg at du vil merke STOR forskjell fra GeForce 4 kortet ja :) Du kan jo alltids klokke prosessor en smule hvist det skulle være ett problem :)

Skrevet

Nei!! Prøv først å finn ett hvilket som heldst 6800 kort brukt ... Det ville vært det optimale :) Hvist ikke så går du for 6600gt (kan faktisk kjøre Battlefield 2 med allt på high ;))

Skrevet (endret)

Ok litt bra cpu må man ha, men halo veldig go ram? Heller mengden som betyr noe. Har man 1,5 gb ram så går det prikkfritt !! (uten AA)

Endret av Zuckron
Skrevet

Takker for hjelpen- Stresser ikke med dette kjøpet får å si det slik. men greit nok at vi prater om 6800 eller 6600. Men vilken produsent. Lurte på om det lønte seg med asus i det og siden jeg har det i resten eller er det andre merker som er bedre ??.

Skrevet
Takker for hjelpen- Stresser ikke med dette kjøpet får å si det slik. men greit nok at vi prater om 6800 eller 6600. Men vilken produsent. Lurte på om det lønte seg med asus i det og siden jeg har det i resten eller er det andre merker som er bedre ??.

5564153[/snapback]

POV,club3d er billige. XFX er gode kort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...