Gå til innhold

beste våpen i wow


Anbefalte innlegg

Det sykeste våpenet er selvfølgelig Dark edge of insanity, men har ikke hørt om noen som har den enda. Ashkandi er det beste 2h våpenet som folk har til dags dato. jeg har det og det beste dps-warrior gearet fra MC/BWL/ZG, og gjør mere dmg enn vår high warlord.

 

her er et ganske sykt bilde jeg tok for et par dager siden, finnes fortsatt mange buffs og pots jeg kan bruke :D

 

oh...yeah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil si at rank-14sverdet er det beste, sammen med rok`amir il romathis (?)

5561225[/snapback]

 

 

Og hva gjør r14 våpenet bedre enn ashkandi? Ashkandi, har bedre dps, bedre max damage og mye bedre stats.Og uansett er dark edge of insanity my bedre enn begge de to.

 

Il romantis er ikke et meele våpen slik som trådstarter spør om, det kunne like godt vært "Held in main hand"

Lenke til kommentar
Det sykeste våpenet er selvfølgelig Dark edge of insanity, men har ikke hørt om noen som har den enda. Ashkandi er det beste 2h våpenet som folk har til dags dato. jeg har det og det beste dps-warrior gearet fra MC/BWL/ZG, og gjør mere dmg enn vår high warlord.

 

her er et ganske sykt bilde jeg tok for et par dager siden, finnes fortsatt mange buffs og pots jeg kan bruke :D

 

oh...yeah

5560999[/snapback]

 

Kan du roe LITT ned? I hver eneste post du skriver, nevner du at du har Ashkandi og trolig er den best geara warrioren som eksisterer i hele verden. Jeg begynner å bli litt lei. Du har carebear-gear, High Warlorden deres har pvp-gear. Det kan bli litt for mye av det gode.

 

Ashkandi har mindre maksdamage enn rank14-våpen, så du vil aldri få like store tall som en med de våpna. Til pve er Ashkandi litt bedre enn r14.

Lenke til kommentar
Det sykeste våpenet er selvfølgelig Dark edge of insanity, men har ikke hørt om noen som har den enda. Ashkandi er det beste 2h våpenet som folk har til dags dato. jeg har det og det beste dps-warrior gearet fra MC/BWL/ZG, og gjør mere dmg enn vår high warlord.

 

her er et ganske sykt bilde jeg tok for et par dager siden, finnes fortsatt mange buffs og pots jeg kan bruke :D

 

oh...yeah

5560999[/snapback]

 

Kan du roe LITT ned? I hver eneste post du skriver, nevner du at du har Ashkandi og trolig er den best geara warrioren som eksisterer i hele verden. Jeg begynner å bli litt lei. Du har carebear-gear, High Warlorden deres har pvp-gear. Det kan bli litt for mye av det gode.

 

Ashkandi har mindre maksdamage enn rank14-våpen, så du vil aldri få like store tall som en med de våpna. Til pve er Ashkandi litt bedre enn r14.

5561406[/snapback]

 

hehe. lagt merke til dette jeg også, men la det passere

Lenke til kommentar
Det sykeste våpenet er selvfølgelig Dark edge of insanity, men har ikke hørt om noen som har den enda. Ashkandi er det beste 2h våpenet som folk har til dags dato. jeg har det og det beste dps-warrior gearet fra MC/BWL/ZG, og gjør mere dmg enn vår high warlord.

 

her er et ganske sykt bilde jeg tok for et par dager siden, finnes fortsatt mange buffs og pots jeg kan bruke :D

 

oh...yeah

5560999[/snapback]

 

Kan du roe LITT ned? I hver eneste post du skriver, nevner du at du har Ashkandi og trolig er den best geara warrioren som eksisterer i hele verden. Jeg begynner å bli litt lei. Du har carebear-gear, High Warlorden deres har pvp-gear. Det kan bli litt for mye av det gode.

 

Ashkandi har mindre maksdamage enn rank14-våpen, så du vil aldri få like store tall som en med de våpna. Til pve er Ashkandi litt bedre enn r14.

5561406[/snapback]

heh, når du nevner deg og leser de siste postene hans nevnes epix, askandi osv osv hele tia...

Men for all del, imponerende våpen. Ja.

Lenke til kommentar

Hva er det som gjør Dark Edge of Insanity bedre enn Ashkandi? Stats? For en warrior hadde vel ikke de få poenga hatt så mye å si bare på dps? Har ikke peil på warrior, men er det ikke slik at de kan specce så axe får bedre crit-chance, mens sword kan få extra attack? Hva ville da vært best av Ashkandi og Dark Edge of Insanity når det bare gjelder ren DPS uten stats?

Lenke til kommentar

Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood

229 - 344 Damage Speed 3.50

(81.9 damage per second)

+33 Stamina

Equip: +86 Attack Power.

 

Sulfuras, Hand of Ragnaros

223 - 372 Damage Speed 3.70

(80.4 damage per second)

+12 Strength (24ap)

+12 Stamina

+30 Fire Resistance

Chance on hit: Hurls a fiery ball that causes 273 to 333 Fire damage and an additional 75 damage over 10 sec.

Equip: Deals 5 Fire damage to anyone who strikes you with a melee attack.

 

Vil si proccen på Sulfuras gjør den til ett bedre våpen, riktignok mindre attack power, men mer damage per slag..

Lenke til kommentar
Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood

229 - 344 Damage Speed 3.50

(81.9 damage per second)

+33 Stamina

Equip: +86 Attack Power.

 

Sulfuras, Hand of Ragnaros

223 - 372 Damage Speed 3.70

(80.4 damage per second)

+12 Strength (24ap)

+12 Stamina

+30 Fire Resistance

Chance on hit: Hurls a fiery ball that causes 273 to 333 Fire damage and an additional 75 damage over 10 sec.

Equip: Deals 5 Fire damage to anyone who strikes you with a melee attack.

 

Vil si proccen på Sulfuras gjør den til ett bedre våpen, riktignok mindre attack power, men mer damage per slag..

5564095[/snapback]

 

For å være litt mer seriøs enn sist. Vi har en warrior i guildet som har Sulfuras, Ashkandi og rank 14-våpen. Han foretrekker pvp med Ashkandi, men har også brukt rank 14 våpen som avveksling. Som MT (han er MT#2/3) er det kun 1h+Bulwark som gjelder.

Lenke til kommentar
Det sykeste våpenet er selvfølgelig Dark edge of insanity, men har ikke hørt om noen som har den enda. Ashkandi er det beste 2h våpenet som folk har til dags dato. jeg har det og det beste dps-warrior gearet fra MC/BWL/ZG, og gjør mere dmg enn vår high warlord.

 

her er et ganske sykt bilde jeg tok for et par dager siden, finnes fortsatt mange buffs og pots jeg kan bruke :D

 

oh...yeah

5560999[/snapback]

 

http://www.wowguru.com/db/items/dark-edge-...sanity-id21134/

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...