Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg setter et stort spørsmålstegn ved følgende utsagn.

6638297[/snapback]

Hvorfor det? har du glemt at det her er en sex tråd? Hvorfor gidder du å bruke dritlang tid på å markere ting han sier i det hele tatt?

you need to get laid my man :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde noe merkelig i kveld..

Sexen gikk liksom ganske dårlig.. Hun så ikke ut til å nyte denn, og mitt i akten måtte hun på do :dontgetit:

Hun sa hun kom til å få mensen i morger, kan dette ha noe med det å gjøre eller?..

Og eirik, om du leser dette så trenger du ikke si noe, fordet om du er bestevennen til dama mi..

Skrevet

Måtte a tisse eller bajse ?

Dama mi bli ekstra kosette når hu har mensen :cry: det er kjipt det, for da veit jeg at jeg ikke får noe uansett :cry:

Skrevet
Måtte a tisse eller bajse ?

Dama mi bli ekstra kosette når hu har mensen :cry: det er kjipt det, for da veit jeg at jeg ikke får noe uansett :cry:

6639056[/snapback]

Hvorfor ikke?

Munnen fungerer fremdeles, evt brannbil

Eller kosete i form av ikke-sex-kosete?

Skrevet

Er sannsynligvis ikke sol lengre når jeg kommer hjem. Bor jo langt faen oppi nord. Men hva gjør vel det, da kan man ligge inne på rommet med god samvittighet :dribble:

Jeg får ikke se henne på en uke =/

Skrevet

har ikkje hatt meg på en mnd, og så har eg noke på gang med ei, og so skal eg i militæret om en mnd..hehe..joda..visst det ikkje skjer noke meir før da, så går eg harde mnd i møte:P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...