Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Er du mellom 16 og 20 år skal du få dekket opptil 100,- for hver tredje måneds forbruk ved kjøp av p-piller og andre hormonelle prevensjonsmetoder som p-plaster, p-ring og p-sprøyte.

Kilde: Ung.no

Endret av christer-R
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratis p-piller my ass. Vi får 100 kr i rabatt, men de fleste brukbare p-pillene koster gjerne en del mer enn det. De eneste billige p-pillene er trionette som koster litt over hundrelappen, men de inneholder en hel del mer hormoner enn alle andre typer.

Skrevet
Det koster rundt 70,- for tre måneder etter rabatt.

6504114[/snapback]

det kommer an på typen det. Jeg betaler 150 for øyeblikket. Ikke det at de er dyrt eller noe, men det skulle jo liksom være gratis...

Skrevet

Jeg fikk et merke som ble anbefalt på helsetasjonen. Det begynner på L, men jeg husker ikke navnet i farten. Det kostet over 100kr, men jeg fikk dekket hele beløpet.

Skrevet
Jeg fikk et merke som ble anbefalt på helsetasjonen. Det begynner på L, men jeg husker ikke navnet i farten. Det kostet over 100kr, men jeg fikk dekket hele beløpet.

6504489[/snapback]

Loette tenker du kanskje på?

Skrevet

The kind of girl to give you shivers

With her bright blue eyes and velvet whispers.

Every move she makes is seductive

Every word she says

Dances around her lips.

Her skin is pale moonlight

Her smile is brighter than a thousand stars

Her hair is the darkest ebony

And her eyes glitter like dew drops

On a spiders web at dawn.

An image of perfection to my eyes alone

A godess sent to earth

To remind us just how beautiful things can be.

Or should be.

Or will be?

Skrevet

Hadde værdens flaueste sex opplevelse i går. lå og holdt på så kom morra til dama inn. hu begynte og kjefte på oss så begynte hu og grine og smalt igjen døra igjen og gikk.. faen da vill jeg bare dø

Skrevet
Hadde værdens flaueste sex opplevelse i går. lå og holdt på så kom morra til dama inn. hu begynte og kjefte på oss så begynte hu og grine og smalt igjen døra igjen og gikk.. faen da vill jeg bare dø

6504754[/snapback]

Kjeftet og begynte å grine?

Festlig... :D

Skrevet

ja faen var noe av det flaueste jeg har opplevd hvertfall når hu sto og kjefta mens vi lå der nakene begge 2. ville lissom bare forsvinne da.. hehe.. men er jo egentlig jævlig komisk også da"

Skrevet

menne husk å trøst dama di litt, er jo værst for ho, med tanke på at mora henna kom inn på rommet i eit intimt øyblikk..så ver en god gutt ei stund =)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...