Gå til innhold

Yrke med høyest lønn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pilot tjener rått. (800 000 i året kanskje)

 

Du kan for eksempel ta en vanlig utdannelse, og starte din egen bedrift. går selv tømrer, og hvis du starter ditt eget firma kan du tjene masse på det også. vet om en byggmester som driver eget firma, han har en årsinntekt på ca 2 000 000kr. det er fine penger å ha med seg.

 

Lege (nevnt før)

rådgiver (faren til en venn av meg, er det, han bader i penger =) )

Lenke til kommentar
Det er ikke til meg selv.

Jeg vet hva jeg skal bli forno når jeg blir stor jeg  :yes:

 

Skal lage en historie om en rik og mektig mann.

Men trenger ett passende yrke til denne mannen

5554919[/snapback]

 

For å bli både rik og mektig, må man vel tjene en smule mer enn noen gjennomsnittslønn. Advokater, leger, tannleger, osv tjener bra, men det gjør dem ikke mektige. Dommer kan jo kanskje være noe, de har jo makt, men direkte rike er de vel ikke. Spørs litt hva du mener med rik også. :p

Lenke til kommentar
Flygeledere? De er jo iallefall mektige, men lønnen vet jeg ikke så mye om.

5555567[/snapback]

Pilot tjener rått. (800 000 i året kanskje)
Oioioi! 800 000 er rått?! Javel.

 

Flyveledere tjener også deromkring, men har da gode muligheter for å komme seg over millionen med diverse tillegg.

 

De advokatene som tjener best, kjenner ikke folk til. Det er fordi pengene i jussen ofte ligger i forettningsjus - og den er noe mindre interresant for "folket" enn strafferettsjus. Folk bryr seg mer om hvordan voldtektsmannen blir dømt, enn om hvordan kontraktsforholdet mellom to firmaer forholder seg...

Lenke til kommentar
Flygeledere? De er jo iallefall mektige, men lønnen vet jeg ikke så mye om.

5555567[/snapback]

Pilot tjener rått. (800 000 i året kanskje)
Oioioi! 800 000 er rått?! Javel.

 

Flyveledere tjener også deromkring, men har da gode muligheter for å komme seg over millionen med diverse tillegg.

 

De advokatene som tjener best, kjenner ikke folk til. Det er fordi pengene i jussen ofte ligger i forettningsjus - og den er noe mindre interresant for "folket" enn strafferettsjus. Folk bryr seg mer om hvordan voldtektsmannen blir dømt, enn om hvordan kontraktsforholdet mellom to firmaer forholder seg...

5556794[/snapback]

Du skjønner det Joachim, at det er ikkje bare i jussen der som faren din jobber du får penger. Og er ikkje 800 000kr i året masse penger? :dontgetit:

det er ca 2100kr pr dag og det vil eg si er masse penger.

Lenke til kommentar
det ligger småpenger i jus i forhold til andre yrker

Tror det beste må være å få seg en bra utdannelse, type NHH eller noe og bli sjef for et stort firma. Hvor mye har Hydrosjefen i året?

5556966[/snapback]

mer en nok.

 

Kjenner en som er rådigver for nyrsk hydro, og han tjener 745 600i året, og han jobber svært lite i forrhold til pengene.

OT: hvor kan eg finn skattelistene fra i fjor? husker å ha søkt på det, men har jun funnet fra 2003 ol.

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...