Gå til innhold

Mobiltelefon påkjørt. Erstattning/forsikring.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Var ute å kjørte i dag, og hadd kastet fra meg telefonen ned på setet, mellom beina.

 

Tenkte ikke noe mer over dette, og rullet inn på Esso. Uten at jeg har merket noen ting, har telefonen da blitt med på turen ut, og i løpet av den tiden jeg var inne på stasjonen, har den klart å bli påkjørt.

 

Skadene på telefonen er ikke noe mer enn et knust display (kun det "innerste". Ser mange fine farger, og et svart "hull").

 

Det jeg da lurte på, var om det er noen forsikringer man kan benytte seg av for å dekke opp for denne skaden? Uten at egenandelen er høyere enn hva en ny telefon koster.

 

Telefonen er en K750i. Og jeg har ingen form for "mobilforsikring", da dette er noe jeg aldri har tenkt over.

 

 

Mvh, Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når har jo ikke jeg reiseforsikring heller :(

 

Kanskje pappa har det. Telefonen står jo faktisk i pappa sitt navn, så det er jo ingen som vet at det faktisk var jeg som hadde telefonen da den ble påkjørt.

 

Dette vil kanskje bli forsikringssvindel, men samtidig ikke like ille som at jeg skulle ha tegnet Netcoms Totalforsikring for så å si at telefonen ble påkjørt etter en uke.

 

Merkelig nok så var det bare displayet som tok skade av påkjørselen, ingen andre ytre skader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...