Garegaupa Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Eg har tidlegare sett fleire filmar på SF-Anytime, men no får eg plutseleg ikkje sett noko som helst lenger. Både på trailerar og filmar går det mest som ei ljosbiletframsyning, og lyden hakkar. Eg har 1000/200 Kbps-linje frå Tele2, og denne har vore meir enn god nok før. Dette problemet oppstod plutseleg for ei lita stund sidan, utan at eg har gjort nokon endringar (som eg kan kome ihug) verken i program- eller maskinvare. Eg har prøva eit råd som står på siden deira om å laste ned nye kodekar, noko som ikkje virka. Det siste eg prøva var å installere Windows Media Player 10 på nytt, men det hjalp heller ikkje. Eg søkte litt rundt her på forumet, og eg ser det er fleire som har hatt liknande problem - men eg fann ikkje nokon svar som kunne hjelpe meg... Så, viss det er nokon av dykk der ute som har ei "magisk" løysing på dette, så hadde eg sett stor pris på det. Eg kunne tenkt meg å sett film i kveld...
ftpman Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Det siste eg prøva var å installere Windows Media Player 10 på nytt, men det hjalp heller ikkje. 5552189[/snapback] Prøv å avinstallere 10 og legg inn 9 igjen, det måtte jeg en gang for å se på den siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå