Ciwie Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Holder på å levle en hunter.. Når jeg kommer i lvl 29 tenkte jeg å stoppe opp litt og pvpe i WSG.. Nå lurer jeg på om jeg skal sette talents på BM, eller satse på å få Aimed shot..
StorPeder Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg (med trykk på "jeg") mener at opp til man er lvl 40 bør man satse på MM- treet. Aimed shot og Multishot gjør kjedelig mye skade og er et must. Dessuten er de beste talentene i BM- treet de to nederste (BW og Frenzy), så de når du ikke i lvl 29. Derimot vil jeg anbefale å skifte til BM i det du dinger 40! Da blir du en powerleveler og drapsmaskin Jeg anbefaler det derfor slik (Synd du bare mangler ett poeng på Scattershot)
Ciwie Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Fant forresten ikke noen bows med særlig høy speed til den levelen, hvilken er der å foretrekke?
Luchy Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 (endret) jeg vil annbefale at du går Marksmanship hele tiden. skal vise deg hvordan jeg ville brukt mine Talent points Edit: hvis du trenger hjelp for å finne en Bow sjekk her http://www.thottbot.com/?f=w Endret 5. februar 2006 av Luchy
Vuggum Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Har ein lvl 29 pvp hunter alt på aq bruker builden som Luchy psoted. Funker kjempefint i wsg den builden.
Iversen99 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvis en hunter skal gjøre det bra i pvp må du sette alt på survival...
JPNord Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvis en hunter skal gjøre det bra i pvp må du sette alt på survival... 5565200[/snapback] Svar heller på noe du har peiling på, hunters trenger absolutt ikke å ha survival spec for å eie i pvp, og warriors trenger ikke å ha defence-specc for å tanke i instancer (slik du skrev i en annen tråd)...
Luchy Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvis en hunter skal gjøre det bra i pvp må du sette alt på survival... 5565200[/snapback] Hvis en Hunter går Survival så vil det gå rett i dass. skriv heller om noe du vet istede for å gi feil info
Iversen99 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvis en hunter skal gjøre det bra i pvp må du sette alt på survival... 5565200[/snapback] Hvis en Hunter går Survival så vil det gå rett i dass. skriv heller om noe du vet istede for å gi feil info 5566731[/snapback] LOL...Virker som jeg har sagt noe dumt her...Problemet er bare at det ikke er jeg som har skrevet det...:S Klokken 9.11 var jeg på skolen.. Jaja på tide å bytte passord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå