Gå til innhold

Tenkte og lage en hunter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å levle en hunter.. Når jeg kommer i lvl 29 tenkte jeg å stoppe opp litt og pvpe i WSG.. Nå lurer jeg på om jeg skal sette talents på BM, eller satse på å få Aimed shot..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg (med trykk på "jeg") mener at opp til man er lvl 40 bør man satse på MM- treet. Aimed shot og Multishot gjør kjedelig mye skade og er et must. Dessuten er de beste talentene i BM- treet de to nederste (BW og Frenzy), så de når du ikke i lvl 29.

Derimot vil jeg anbefale å skifte til BM i det du dinger 40! Da blir du en powerleveler og drapsmaskin :)

Jeg anbefaler det derfor slik

(Synd du bare mangler ett poeng på Scattershot)

Skrevet
Hvis en hunter skal gjøre det bra i pvp må du sette alt på survival...

5565200[/snapback]

Svar heller på noe du har peiling på, hunters trenger absolutt ikke å ha survival spec for å eie i pvp, og warriors trenger ikke å ha defence-specc for å tanke i instancer (slik du skrev i en annen tråd)...

Skrevet

5565200[/snapback]

Hvis en Hunter går Survival så vil det gå rett i dass. skriv heller om noe du vet istede for å gi feil info

Skrevet

5565200[/snapback]

Hvis en Hunter går Survival så vil det gå rett i dass. skriv heller om noe du vet istede for å gi feil info

5566731[/snapback]

LOL...Virker som jeg har sagt noe dumt her...Problemet er bare at det ikke er jeg som har skrevet det...:S

Klokken 9.11 var jeg på skolen..

Jaja på tide å bytte passord..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...