Backspace_89 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 ja, har noen no tips til fps-grøsserspill? har spillt quake 4(var ikke skummelt), F.E.A.R. noen flere spill?
JulianR Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 (endret) Doom 3 kanskje Har ikke spilt det, men noen sier at man skvetter veldig! Edit: Om ikke så lenge kommer Condemned: Criminal Origins også Det kan jeg garantere er skummelt, har det til X360. Endret 4. februar 2006 av JulianR
TheDarkListener Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Doom 3 er genialt skummelt i starten. Blir litt ensformig, men det finnes høydepunkt gjennom hele spillet.
hugRmunR Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 FEAR er vel egentlig det beste innen "skumle FPS spill"... Doom 3 er utroli lite skremmende imo, monstre som "hopper ut av skapet" type skrekk
ExE Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Personlig ble jeg vettskremt av Undying for noen år siden. Tørte aldri og spille meg igjennom det spillet.
Isbilen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Undying ja.. Til tider direkte ubehagelig. Det dabber kanskje litt av etter hvert, og siste bossen er bare teit, men så lenge det klarer å opprettholde den gufne følelsen er det skikkelig spennende.
H4ngm4N Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg synes Doom III var mye skumlere enn F.E.A.R. Både singelplayern og på LAN...
ImmortalTechnique Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Synes Condemned: Original Crimins var ganske skummelt. Skal komme til PC også
LarsP Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Alien vs Predator System Shock II Realms of the Haunting
CurSe Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Call of Cthulu - Dark Corners of The Earth Har ikke turt å prøve det enda, men ryktet tilsier at det er skummelt som fy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå