Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'en restarter under spill


Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på at jeg har koblet ekstra strømkabel til Gpu'en.  Tempen vpå Gpu er ca. 59 grader i idle og 65-70 under spill. Jeg har forsøkt med et annet skjermkort også, med samme ressultat.

Blir litt usikker nå :hmm:

5550297[/snapback]

 

65-70 under spill er vell ganske mye...mitt kort ligger på 35-40 grader under spill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Twinmos er vel absolutt kjent som merket av minnebrikker som "krasjer" mest med chipset, selv har jeg erfart dette mest med eldre VIA chipset men kan gjelde enkelte Intel chipset også..

Største synderne med krasj er (som jeg har opplevd) minnebrikker og nettverkskort..

Første jeg anbefaler er å få oppdatert alle drivere og bios, om dette ikke hjelper så ville jeg prøvd andre minnebrikker og gjerne et PCI nettverkskort.

 

Ps: det er ytterst tvilsomt at det er PSU som er synderen her og om det er så er det pga den er defekt, ikke for liten kraft...

Lenke til kommentar

Så langt jeg har fulgt med i denne posten, tviler jeg nå på at din PSU er probleme som man antydet først her.

 

Du har to minnebrikker? ta ut den ene,og se om det hjelper. Kunne du gitt info om type HK? 2gb minne, står de i dual channel?

 

Jeg tviler også på at ditt Wlan usb har noe med dette å gjøre.

Tror mest det enten er skjermkorte ditt,eller minnebrikkene

Lenke til kommentar

Minnebrikkene står i såkalt dualchannel mode. Som det fremgår av tidligere poster i denne tråden har jeg prøvd med et annet skjermkort ATI 9800Pro, hadde problemer der også.

Da står det jo ikke så mye igjen, må nesten være minne eller HK som er synderen, og kanskje cpu

Endret av jes74
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...