Dan Stamnes Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hei! vi har et møterom. og et kursrom her på jobben.. er det noen måte å få disse inn i outlook på? slik at forskjellige ansatte som "booker" dissa romma vil få romma tildelt seg på kalenderen? samt at hvis det er booka. så får ikke andre booka rommet i det tidsrommet det er i "bruk" ? har vært borti dette for lenge lenge siden, men husker så lite av det Takker for all hjelp med problemet! mvh Dan
kjeklulf Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Da må du ha Exchange Server eller tilsvarende serverprogramvare.
olearn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Da må du ha Exchange Server eller tilsvarende serverprogramvare. Leter etter det samme selv. Vi har Exchange 2003 server og kunne tenkt meg å opprettet møterom på den måten som står beskrevet over. Vi har kun 2 møterom og disse blir mye brukt. Og stadig er det flere som skulle hatt det samtidig. Om noen kan hjelpe til med å beskrive hvordan jeg kan opprette dette i AD etc så takker og bukker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå