Gå til innhold

TES: Systemkravene til Oblivion er kunngjort!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MiSP Postet i dag, 17:20

 

...Til spill, i hvert fall.

 

Jeg har 1,8 GHz AMD 64, men i enkelte spill vil det faktisk tilsvare >3GHz Intel.

Ja du har jo en A64 3000+ så det vil tilsvare en 3Ghz Intel. Jeg har en 3700+(2,2Ghz org.) som sikkert tilsvarer 3,7Ghz Intel, men den er klokket til nesten 3Ghz så jeg vet ikke hva den tilsvarer hos Intel nå.... :)

Lenke til kommentar

Regner med at man iallefall må ha et kort i 7800-klassen for å kunne kjøre detaljer på max, det kan vel kanskje gå på 6800GT/Ultra (HDR blir vel utelukket regner jeg med), men med litt rykk og napp i frameraten. Da må man nok også ha 2GB RAM for ikke å ende opp i diskswap-helvete. Recommended specs gir deg nok ikke dårlig grafikk, men er nok ikke nok for de kresne. Hvis man ser hva F.E.A.R har på recommended (Radeon 9800 Pro, GF6600GT), så må man fire på kravene der, det blir ikke max details om man vil aldri så mye.

Lenke til kommentar

jeg tror ikke man må ha sli for å kjøre dette spillet på maks, men jeg tror dual-core er en av tinga man bør ha, ikke sli tror jeg. Jeg tror jeg får kjørt alt på maks med opty 165, x1800xt 512 og 2gig minne..det holder. Vel og merke på 1280x1024 som er maks oppløsninga mi. Men skal man oppi 1600x1200 så nærmer vi oss kraftige greier.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

I den oppløsninga så vil jeg tro at dell'en vil slite en del. 6800go er kanskje kraftig for laptop sammenheng, men ytelses messig, så er det langt fra bra nok til oblivon på den høye oppløsninga som du vil spille på. For de nyeste spillene som kommer nå vil jeg anbefalle 2gb ram, men sodimm brikker koster jo mer enn ddr dimm brikker. Du kan kjøre spillet, men vil nok lagge under spilling.

Lenke til kommentar
Hmm, har eg missforstått noko, eller er det riktig at om ein har ein laptop med intel mobil prosessor så yter denne betre enn ein tilsvarande vanleg intel prosessor? Altså: Er det riktig at ein 2,1 GHz intel mobil er raskare enn ein 2,1 GHz vanleg intel prosessor?

5603248[/snapback]

 

Stemmer det, men er ikke helt sikker på hvor mye det vil tilsvare i feks pentium 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...