Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du filmene bare i tilfeldig rekkefølge?

 

Jupp, jeg har det. Men det fungerer for meg da, jeg har et eget system i hodet som kjapt finner frem det jeg vil ha, eller som andre spør om. Funker for meg ^^

 

Og Spetwols: Hum, ja? Alle Disney-klassikere har jo nummeret på =P

Lenke til kommentar

Another World Entertainment har en del serier - blant annet zombie-, cannibal- og giallo-serier. De har også fem Tarkovsky-utgaver som står i stil til hverandre (men disse har du allerede, hvis jeg husker riktig.), det samme gjelder SFs utgaver av Bergman-filmene.

 

EDIT: Disse collection-utgavene av Jarmuschs filmer kan også nevnes. Coverne er dog litt puslete.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du Disney filmene? Er litt lysten på å skaffe meg de selv. De med nummer altså.

 

Jeg har nok benyttet CDON litt, spesielt når de hadde 2stk klassikere for 169kr, og noen har jeg vært heldig med å funnet på lokale butikker, slik som Bambi, Aladdin, Alice I Eventyrland.. Løvenes Konge var den "verste" (men beste) å få tak i, den er jo enda ikke i salg i Norge (Så vidt jeg vet)

 

Jeg sier bare, de er geniale å ha! ^^

Absolutt verdt å kjøpe om en først begynner.

Lenke til kommentar
Another World Entertainment har en del serier - blant annet zombie-, cannibal- og giallo-serier. De har også fem Tarkovsky-utgaver som står i stil til hverandre (men disse har du allerede, hvis jeg husker riktig.), det samme gjelder SFs utgaver av Bergman-filmene.

 

EDIT: Disse collection-utgavene av Jarmuschs filmer kan også nevnes. Coverne er dog litt puslete.

 

 

Zombie og cannibal filmer er jeg ikke fan av. Tarkovsky utgavene har jeg, har også de fleste av Jarmusch. Men takk for anbefaling anyway. Kom gjerne med fler.

Lenke til kommentar
Fikk lyst til å kjøpe en hau av disney klassikere selv, kanskje jeg kan bruke feriepengene på det. Eller muligens andre collections som ser bra ut i hylla. Noen anbefalninger? Tenker da på enkeltcover som disney filmene, Ghibli filmene, noe nav hitchcock osv.

 

Studio Ghibli kan absolutt være verdt å ha om du er fan av anime ;) De engelske utgavene (de norske har ikke japansk tale), som har japansk tale og engelsk subs selges til en ok pris hos play: http://www.play.com/DVD/DVD/6-/Search.html...;searchsource=1

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du Disney filmene? Er litt lysten på å skaffe meg de selv. De med nummer altså.

 

Jeg har nok benyttet CDON litt, spesielt når de hadde 2stk klassikere for 169kr, og noen har jeg vært heldig med å funnet på lokale butikker, slik som Bambi, Aladdin, Alice I Eventyrland.. Løvenes Konge var den "verste" (men beste) å få tak i, den er jo enda ikke i salg i Norge (Så vidt jeg vet)

 

Jeg sier bare, de er geniale å ha! ^^

Absolutt verdt å kjøpe om en først begynner.

 

Er vel bare å begynne å kjøpe filmer tenker jeg og så vokser samlingen etterhvert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På tide med en oppdatering, er vell ca 2 uker siden sist nå :)

Har fått inn en del nye filmer i sammlingen min.

 

post-143234-1242396184_thumb.jpg

Har måtte stable det litt tett sammen på dvd hylla mi.

 

post-143234-1242396251_thumb.jpg

 

post-143234-1242396317_thumb.jpg

Sammlebokser

 

post-143234-1242396495_thumb.jpg

Serier pluss div filmer. Skal skaffe meg complette serier etterhvert.

 

post-143234-1242396553_thumb.jpg

enda flere filmer. begynner å bli fult i hylla ja.

 

post-143234-1242396622_thumb.jpg

Pluss noen eg ikke fikk plass til.

Lenke til kommentar
Fikk lyst til å kjøpe en hau av disney klassikere selv, kanskje jeg kan bruke feriepengene på det. Eller muligens andre collections som ser bra ut i hylla. Noen anbefalninger? Tenker da på enkeltcover som disney filmene, Ghibli filmene, noe nav hitchcock osv.

 

Studio Ghibli kan absolutt være verdt å ha om du er fan av anime ;) De engelske utgavene (de norske har ikke japansk tale), som har japansk tale og engelsk subs selges til en ok pris hos play: http://www.play.com/DVD/DVD/6-/Search.html...;searchsource=1

 

Har dem fra før:

 

nedrehylle3.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...