Gå til innhold

Å få tak i Stratholme Deathcharger


Anbefalte innlegg

For dere som ikke vet det, dropper det en mount i Stratholme. Den kalles Deathcharger, og har 0,1% dropchance.

Det jeg lurer på, er om det er noen her på forumet som har fått den, og om noen kan bekrefte myten om at man må være Exalted med Argent Dawn for at den skal droppe? :)

Grunnen: Jeg er jævlig keen på å få tak i denne mounten! :woot:

 

Takk til alle seriøse svar.

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller hete Niffer som ninjaet den som droppa for Horde på BL.

 

Men særiøst, den har 0,1% drop rate. 1932 Baron kills og 2 drops.

Vet at en på ally siden og har den. Jeg har spilt på BL siden April og har kun hørt om at den har droppa 2 ganger. Sjangsen får å få denne mounten er derfor liten.

Man trenger ingen faction for at den skal droppe, sjekk bare på thottbot.

Noen usæriøse kommentarer der, men denne var rimelig bra :cool:

 

http://www.thottbot.com/?i=37064

 

True facts of the mount info -

 

Fact number

1.) This mount does drop off of Baron Rivendare of the Undead side of Stratholme.

2.) This mount has an extremely low drop rate, and you will most likely not find one in all of your runs.(Thottbot says it is .01% I believe)

3.) No rep required with any type to get this mount to drop or to use it.

4.) Any class/faction can use it. (Alliance can use it as well, even though the graphics are those of the UD epic mount on horde side)

5.) A Night Elf Hunter on the server Dragonmaw this, and often rides it around.(This is proof of the above fact)

6.) The "Deathcharger's Reins" goes at 100% speed, like any other epic mount.

7.) There is no specific way to make this drop.(This means killing him unarmed or naked or any other silly method is a lie - this mount has the same drop rate no matter what way you kill him or clear the instance)

8.) If this mount drops, and you win, it would probobly be a good idea to take a screen shot for safety reasons.(Assuming you didn't ninja loot it)

___________8 facts that are for sure; True________

Lenke til kommentar
Warriorn i gruppa må være Exalted, GM må trykke på den riktige knappen, En i gruppa må ha en bestemor som heter Gro, Man må være 5 man dropper  ikke hvis man er 10, Man kan ikke ha med Orcs og Månen må skygge for sola.

5533545[/snapback]

 

Så var det det med seriøse svar...

Skal dere ikke svare noe som dere vet er sant, eller som har noe med posten å gjøre, ikke svar.

I det hele tatt... :)

Lenke til kommentar
Eller hete Niffer som ninjaet den som droppa for Horde på BL.

 

Men særiøst, den har 0,1% drop rate. 1932 Baron kills og 2 drops.

Vet at en på ally siden og har den. Jeg har spilt på BL siden April og har kun hørt om at den har droppa 2 ganger. Sjangsen får å få denne mounten er derfor liten.

Man trenger ingen faction for at den skal droppe, sjekk bare på thottbot.

Noen usæriøse kommentarer der, men denne var rimelig bra :cool:

 

http://www.thottbot.com/?i=37064

 

True facts of the mount info -

 

Fact number

1.) This mount does drop off of Baron Rivendare of the Undead side of Stratholme.

2.) This mount has an extremely low drop rate, and you will most likely not find one in all of your runs.(Thottbot says it is .01% I believe)

3.) No rep required with any type to get this mount to drop or to use it.

4.) Any class/faction can use it. (Alliance can use it as well, even though the graphics are those of the UD epic mount on horde side)

5.) A Night Elf Hunter on the server Dragonmaw this, and often rides it around.(This is proof of the above fact)

6.) The "Deathcharger's Reins" goes at 100% speed, like any other epic mount.

7.) There is no specific way to make this drop.(This means killing him unarmed or naked or any other silly method is a lie - this mount has the same drop rate no matter what way you kill him or clear the instance)

8.) If this mount drops, and you win, it would probobly be a good idea to take a screen shot for safety reasons.(Assuming you didn't ninja loot it)

___________8 facts that are for sure; True________

5533604[/snapback]

 

Aha,se der ja! :)

Straks bedre, takk og takk. Noen andre som vet noe mer av egne erfaringer?

Lenke til kommentar
Eller hete Niffer som ninjaet den som droppa for Horde på BL.

 

Men særiøst, den har 0,1% drop rate. 1932 Baron kills og 2 drops.

Vet at en på ally siden og har den. Jeg har spilt på BL siden April og har kun hørt om at den har droppa 2 ganger.

Artemiza, Human Rogue har den nok ja.

Lenke til kommentar
Eller hete Niffer som ninjaet den som droppa for Horde på BL.

 

Men særiøst, den har 0,1% drop rate. 1932 Baron kills og 2 drops.

Vet at en på ally siden og har den. Jeg har spilt på BL siden April og har kun hørt om at den har droppa 2 ganger.

Artemiza, Human Rogue har den nok ja.

5534181[/snapback]

 

Det var det som så ut some en undead rogue :blush:

jeg var død 2sekunder etterpå, skjønte ikke hvordan før nå

Lenke til kommentar
hvordan kan den bli ninjaet hvis alle kan need'e den? hvis noen allerede har epic mount så kan det vel ansees ninja, men den er unik da så jeg ville nok needa jeg og  :dribble:

 

så en gnome mage på ud mount på vei til strat living  :hmm: var noe som ikke stemte med en gang da, men skjønte det jo etter hvert.

5538551[/snapback]

 

Master-Looter :)

Lenke til kommentar
2 alliance på servern vår som har den såvidt jeg vet.

5533886[/snapback]

Samme dagen som den første av de to fikk mounten (Moira) migrerte til Balnazzar, fikk den neste den.

 

Alle må jo neede denne. Er ikke snakk om hastighet men hvor rare den er. Slik er det med alle mountdrops.

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...