Gå til innhold

Kjøpe blod, hvor?


Anbefalte innlegg

Vi trenger blod, hvor kan vi få kjøpt det?

 

Holder på med skrekkfilmen "Huset", så skal vi lage torturerings scener, der trenger vi blant annet blod og litt annet stasj!

 

ps: noen som kan noen lure filmtriks vi kan bruke, så er det bare til å poste de her:) ... har laget noen få andre torturerings klipp, kappe av foten scene og div andre ting...

 

Teaser på skrekkfilmen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare så dere er advart, dyreblod i romtemperatur (eller enda høyere) begynner ganske fort å lukte noe helt #%¤%&, for ikke å snakke om bakterier o.l..

 

En kompis glemte å spyle ut varebilen sin etter å ha flytta bortimot hundre kilo kjøtt, og bare etter litt avrenning fra kjøttet (som selvfølgelig var pakka inn..), etter at bilen hadde stått en time i sola så vurderte han seriøst å vrake vilen. :)

Endret av olemm
Lenke til kommentar

Dere er jo ikke riktig kloke om dere bruker ekte blod. Det inneholder gud vet hva som dere IKKE vil ha på eller inni dere. Det er en grunn til at det er så veldig høye krav til hygiene og renslighet på slakterier og kjøtt disker.

 

Jeg ville også vurdert den emosjonelle effekten du kan legge på en "skuespiller" når han/hun vet at de er dynket ned i ekte blod. Jeg vet det kunne satt sine spor på min psyke.

 

Gå for fake blod som anbefalt lengre opp. Prøv også å google "how to make movie blood". Det står garantert en oppskrift der ute.

 

Styr unna ekte blod hvis det skal brukes på noen. Skal det brukes på kulisser så kanskje..men skrubb rent etterpå!

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Er ikke så farlig å bruke griseblod, jeg vet om flere skuespill hvor dette har vært brukt med hell. Dere får det hos slaktern, pass bare på å ha et eller annet oppi så det ikke koagulerer (sprit ellerno). :thumbup:

Jukseblod kan kanskje funke i noen tilfeller - men skal dere lage en skikkelig bad ass undergrunnsfilm skal dere selvsagt ha the real thing. :devil:

Lenke til kommentar

har hørt rykter om rød konditorfarge og en olje,tror det er soyaolje. du kan jo prøve det.

jeg vet i allefal hvordan å lage jukse-kola, vann,sukkerlikør og natron. bare ta et glass med vann og tilsett sukkerlikør til det ligner kola. tilsett natron.

men trenger ikke så ofte jukse-kola,om ikke å lure andre med en fæl natron-smak :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...