Gå til innhold

Blå set-upgrades og væreffekter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det blir bra å få litt liv i landskapet. Blir lei av helt statiske landskap i lengden. Trær som vaier i vinden og bølgende gress passer ikke helt inn i WoW, så jeg syns dette var en bra måte å få inn litt liv og røre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nosferatu: er nok desverre hc-raider, så revamps sitter langt høyere på min ønske liste enn grafikk endringer & casual gamer epics set.

Men jeg drømmer forsatt om ein sinnsykt vanskelig 5 mann's instance med gode rewards gjennom rep system elns.

Skrevet

uansett er det godt Blizzard tenker mye på oss deltids-wowere:) SNØ...å gud så gøy det skal bli. Håper dem ligger det inn slik at sikten blir redusert betydelig når det snør.

Skrevet
uansett er det godt Blizzard tenker mye på oss deltids-wowere:) SNØ...å gud så gøy det skal bli. Håper dem ligger det inn slik at sikten blir redusert betydelig når det snør.

5532785[/snapback]

Tror nok ikke du skal regne med redusert sikt. Vær-featuren skal være mulig å skru av og på, så da ville det resultert i at ingen brukte den for å ikke ha drawbacks.

Skrevet

Etter å ha sett video snutten så ser det ut til at sikten blir redusert. Kan jo fort hende at de som skrur av snøen får tåke eller no sånt istedet.. Men den som lever får se :)

Skrevet

Hvor skal de putte inn væreffekter? Regne, Snø, Skyer o.s.v vil bare lage mer lagg og gi minimalt tilbake. Kanskje fint for de som RP'er, men personlig føler jeg det er nok "liv" i Azeroth.

De nye Tier 0 settene ser bra ut og er nok bra med tanke på items for casual vs hardcore spiller. Selvom noen hardcore spillere klager så ender vel disse opp som ZG epicene. Gode, men MC og BWL items er fortsatt bedre.

Synd det enda ikke har kommet noe nytt om Priesttalents, minus de falske patchnotene.

Skrevet
Hvor skal de putte inn væreffekter? Regne, Snø, Skyer o.s.v vil bare lage mer lagg og gi minimalt tilbake. Kanskje fint for de som RP'er, men personlig føler jeg det er nok "liv" i Azeroth.

De nye Tier 0 settene ser bra ut og er nok bra med tanke på items for casual vs hardcore spiller. Selvom noen hardcore spillere klager så ender vel disse opp som ZG epicene. Gode, men MC og BWL items er fortsatt bedre.

Synd det enda ikke har kommet noe nytt om Priesttalents, minus de falske patchnotene.

5532942[/snapback]

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...p=1#post6896883

Kommer antagelig info om priests talents på fredag ^_^

Skrevet

Må si jeg VIRKELIG ser frem til patch 1.10.

Væreffekter kommer til å bli en fin oppfriskende sak til gamle, kjedelige områder, min main character (priest) får en revamp, bedre "casual" sets...

*glede seg*

Skrevet
Jay du skal ikke whine på paladins som needer på Valor (noe jeg aldri har sett) men warriors som needer på Lightforge, det er helt tåplig.. ler meg skakk i hjel når jeg ser en warrior med LF...

og paladins kan egentlig bruke valor ^^ men warriors har ikke bruk for lightforge i det hele tatt

5531762[/snapback]

Jeg konsentrerer meg om Might nå, takk gud for at det er classbound.

Når en loladin outroller meg på Valor, jo da har jeg min fulle og hele rett til å whine. Paladins som skal ha pvp-biter kan enten gå og få opp ranken sin, eller vente til warrioren i partyet sitt har de bitene han trenger.

5532293[/snapback]

Ja, det er jeg helt enig i.

I vår guild lar vi de klassene som har mest nytte av en gjenstand få bruke need eller dkp først. Da alle har det de trenger får de andre rolle eller bruke dkp.

Foresten glad jeg er warrior på Horde siden, da slipper jeg å konkurere med pallys på "warrior" items.

Jeg har snart 100 UBRS runs bak meg og vet alt om hvor dritalt det er å miste et item til en som ikke har samme nytte av det som meg.

Draconian Deflector har på alle de runnsa droppet kun to ganger. Jeg har straks 70 dager played og taper det skjoldet til en 58 shammy.. Neste gang er jeg ML og skjoldet dropper fra Drakki. Da begynte shammys med need. Jeg sa at det her er først warriors prioritet, om de ikke trenger, greit dere kan rolle. De protesterte selvfølgelig, men jeg sa hvem har meste nytte av + 10 def? Dere shammys tenker vel ikke på å tanke? Ingen ville svare på det så de godtok loot rules

Så roller jeg en 10, warrior 59 i grp roller 96.. haha jaja da ga jeg hele skjoldet opp.

Skrevet

Jeg ønsker meg en lag- fri opplevelse før vær og føreforhold!

Er endel servere som er nede for ekstra jobb idag, men har sterke tvil på at det hjelper så altfor mye...

Skrevet

Ser at endel er skeptiske til været i spillet, men blizzard har jo selv sagt at det ikke skal påvirke ytelse i stor grad, og i værste fall kan det skrus av. Jeg syns været er et supert tillegg, og jeg har ingen super maskin :p

Skrevet
Blizzard skuffer igjen (visst dette er sanne rykter)

Vær effekter :( Fokuser heller å gi talent revamp til dei klassene som enda ikke har fått det.  Rekner med jeg som shaman må vente til i sommer før jeg får talent revamp

5532730[/snapback]

Lol, hva med å lese før du kommer med vrøvlet dit? Priest skal få talen revamp i patchen, og det er ikke rykter, det er blizzard som har sagt dette, ta en titt på wow-europe.com du.

Skrevet

Jeg syntes det med vereffekter begynte å bli på tide.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
Blizzard skuffer igjen (visst dette er sanne rykter)

Vær effekter :( Fokuser heller å gi talent revamp til dei klassene som enda ikke har fått det.  Rekner med jeg som shaman må vente til i sommer før jeg får talent revamp

5532730[/snapback]

De har vel nesten tatt for seg minst en klasse i hver av patchene som har kommet i senere tid, så tror ikke du har noe å gråte over ennå. Av andre ting så er det vel langt fler som har ønsket seg væreffekter, enn av de som ønsker Shammy revamp.

Uansett, væreffekter blir utrolig grand, har synes dette har manglet siden release :D

Skrevet

Har jeg forstått saken med de nye settene, hvis jeg tror at man må ha feks: valor for å få questene som gir armor upgrade?

Eller får man questene uansett om man ikke har Valor eller ikke?

Skrevet (endret)

5532942[/snapback]

Alt for å tilfredsstille massene. Too bad at det blir de dårligste av alle epics, er nesten som å lure folk litt.

Dude 1, casual player: "Woohoo jeg har kickass eq, epics!"

Dude 2, MC farmer: "Right... =P"

5532942[/snapback]

Blizz sliter sikkert litt med hva de skal finne på. Å tukle for mye med priest kan gå ut over instancene. Men venter tålmodig... Endret av WarpX
Skrevet
Alt for å tilfredsstille massene. Too bad at det blir de dårligste av alle epics, er nesten som å lure folk litt.

Dude 1, casual player: "Woohoo jeg har kickass eq, epics!"

Dude 2, MC farmer: "Right... =P"

Dårlig og dårlig, den warrior chesten som var preview av finner du ikke maken til i MC hvertfall, når vi snakker om pvp/dmg. Genialt for fury, veldig bra for arms også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...