Gå til innhold

Blå set-upgrades og væreffekter

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3147617

Kom over denne siden. Viser noen bilder og videor fra væreffektene i 1.10 :)

Men det jeg stusset på var dette:

The second adjustment is the ability to upgrade your "blue" dungeon armor sets. The screenshots we've gathered highlight the tooltips that pop when you mouse over the gear, revealing the stat upgrades and bonuses you get from having complete armor sets. Each of these blue armor sets can be upgraded by completing a series of soloable and raid-sized party (5 people) quests.

Hva innebærer dette? Betyr det at alle items i de blå settene kan oppgraderes ved å gjøre quest? Noen som har noen informasjon?

EDIT: Svar funnet, se lenger ned.

Endret av AndyG
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom over dette i letingen, kan være nyttig info :)

We’ve been hard at work at Patch 1.10 and I’m excited to bring you a small sneak preview of some of the content. We’ll be offering a series of quests for maximum level players so they can obtain a really good, class-specific armor set. This should prove to be a great way for non-raiding players to upgrade their gear. Here are some highlights:

•  
  • Characters follow a new quest line to obtain an armor set

• The armor sets contain 4 rare and 4 epic pieces

• Some of the pieces can be obtained by soloing (including one of the epic pieces)

• The most difficult pieces to obtain require a UBRS level group

• We are adding new bosses to existing dungeons

• Some of the existing dungeons are being re-itemized

Kilde: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...neral&t=6890058

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Wow! Endelig kommer væreffektene, har ventet en stund på det! :green: Nå kommer det til å lagge enda mer på pc'n min... ^^

innlegg nr. 2000, wooho :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Før alle hardcore-raiderne svarer at de syns Blizzard ødelegger spillet ved å la folk soloe quests for epics vil jeg bare få si at jeg syns det er supert at de åpner opp mer av spillet for flere.

Se bare på bitene (det nye warrior-settet har bonuser som likner mistenkelig på Valor), det er under tier1-standard, men fortsatt bra nok til å hjelpe casuals med å utføre jobben sin lettere i PUGs, og lar dem lettere fortsette å gjøre det når de blir introdusert til raid-delen av spillet.

Folk må bare lære seg å ikke se på fargen på items.

Edit: Oh, og min teori på en annen stor grunn til at de gjør dette er at de skal ha slutt på mages som needer Dreadmist, palydans som needer Valor og druids som needer Shadowcraft foran de uttenkte klassene.

Endret av JayHeM
Skrevet

Jay du skal ikke whine på paladins som needer på Valor (noe jeg aldri har sett) men warriors som needer på Lightforge, det er helt tåplig.. ler meg skakk i hjel når jeg ser en warrior med LF...

og paladins kan egentlig bruke valor ^^ men warriors har ikke bruk for lightforge i det hele tatt

Skrevet (endret)

Fortsatt noe vagt - har enda ikke fått det bekreftet om man faktisk må ha tier 0 settet for å få 1.10-settet, lett å forstå det sånn utifra artikkelen i seg selv, men han fra Blizzard sier jo kun "prove to be a great way for non-raiding players to upgrade their gear."

Sier ingenting her om han mener oppgradering som i å skifte ut gear eller manuelt oppgradere ved å skaffe items og "sette" på sitt eksisterende tier0-sett. Har enda ikke fått dette bekreftet noe sted, synd i så fall, da jeg skrota de få Shadowcraft delene jeg hadde :p

Endret av Gnurk
Skrevet
Jay du skal ikke whine på paladins som needer på Valor (noe jeg aldri har sett) men warriors som needer på Lightforge, det er helt tåplig.. ler meg skakk i hjel når jeg ser en warrior med LF...

og paladins kan egentlig bruke valor ^^ men warriors har ikke bruk for lightforge i det hele tatt

5531762[/snapback]

Jeg konsentrerer meg om Might nå, takk gud for at det er classbound.

Når en loladin outroller meg på Valor, jo da har jeg min fulle og hele rett til å whine. Paladins som skal ha pvp-biter kan enten gå og få opp ranken sin, eller vente til warrioren i partyet sitt har de bitene han trenger.

Skrevet

da kan vel warriors som needer på Lightforge også gå å vente til noe dem skal ha dropper =) Ja tilt at alle sett itemes blir classbound sier jeg

Skrevet
da kan vel warriors som needer på Lightforge også gå å vente til noe dem skal ha dropper =) Ja tilt at alle sett itemes blir classbound sier jeg

5532307[/snapback]

Huff, nei, så da skal ikke druids få bruke shadowcraft for å gå feral, eller shadowpriest bruke dreadmist?

Skrevet

5532307[/snapback]

Huff, nei, så da skal ikke druids få bruke shadowcraft for å gå feral, eller shadowpriest bruke dreadmist?

5532331[/snapback]

Faktum er at Shadowcraft ikke er bra pre-MC gear. Har ingenting mot at ferals roller på SC for jeg vet hva som skal til for å få bedre enkeltdeler.

Skrevet

Det har ikke noe med å oppgradere tier 0 armor å gjøre. Det dem mener er at det nye armor settet vil bli en oppgradering i forhold til Tier 0. Man trenger nok ikke bytte inn nåværende tier 0. Da hadde jo poenget vært borte. Det skal være lettere å få tak på. TAKK GUD. Jeg er ekstrem-random-pickup-player selv. Og liker vel egentlig best å soloe.

Skrevet

De vær effektene ser nice ut *glede seg*

Gleder meg til de nye setta også.. Bra med litt set items for non hardcore gamers også.

Ser ut til å bli en spennede WoW vår :D

Skrevet

Blizzard skuffer igjen (visst dette er sanne rykter)

Vær effekter :( Fokuser heller å gi talent revamp til dei klassene som enda ikke har fått det. Rekner med jeg som shaman må vente til i sommer før jeg får talent revamp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...